Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Överdebiterad av Skicka Lätt?
Etiketter: irriterad, posten, skicka lätt
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av Prix.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
22 januari, 2014 kl. 13:11 #101276JokerDeltagare
Vi har upptäckt att Postens Skicka Lätt (NETS?) har debiterat oss upp emot tre gånger för samma beställning.
Hur ser det ut för er andra, är det något ni märkt av? 😡22 januari, 2014 kl. 14:44 #172204PrixDeltagareHar hänt många gånger när vi använde det förr. Mejla kundtjänst så för de tillbaka pengar. Är de bara reserverat belopp får du vänta till det verkligen är draget!
-
FörfattareInlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.