Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Norra e-handelsdagen 2012-02-18

Visar 10 inlägg - 51 till 60 (av 69 totalt)
  • Författare
    fotofyndet
    Deltagare

Vill bara påminna om att anmälningstiden går ut inatt.

Jimmy Ostrom
    Deltagare

Kan du inte vet jag en som vill ha din biljett:rolleyes::cool:;)

@fotofyndet 34923 wrote:

Synd.

Ja, jag tror det iaf. Jag har en biljett och tänkte försöka åka.

fotofyndet
    Deltagare

@Jimmy Öström 35026 wrote:

Kan du inte vet jag en som vill ha din biljett:rolleyes::cool:;)

Den går tveklöst till din Conny om jag inte kan åka.

Lennie
    Deltagare

Väldigt trist, men jag ha fått förhinder.
    I helgen deltar vi i en fotoauktion som uppkommit till förmån för de två svenska journalister som sitter fängslade i etiopien.
    Fotografiauktionen till stöd för Martin Schibbye och Johan Persson

”När journalister fängslas i sin yrkesutövning är det ett allvarligt angrepp på demokratin, oavsett var det sker. Vi fotografer och bildjournalister vill genom att skänka våra bilder sätta fokus på yttrandefriheten och bidra till att hjälpa Martin Schibbye och Johan Persson i deras svåra situation.”

Auktionen kommer alltså att hållas tillsammans med en bildutställning i rådhuset i Umeå lördag 12.00

Då vi står bakom konstnärlig print och inramning och är en av huvudsponsorerna så kommer vi att vara på plats där.

Dessvärre krockade detta med ehandelsdagarna som jag så gärna vill delta på, missade även förra gången trots betalt hotell och allt :(

Majsan
    Deltagare

Är det några fler än mig och Crilles som kommer redan på fredag och stannar till söndag? Vi har bokat hotell på Ibis, dock ska vi göra lite privata ärenden när vi ändå är hemma i min barndomsstad men tid finns över även för annat.

sweetsandy
    Deltagare

Hej Alla!

Så jädrans trist jag måste avboka så här i sista sekund. :( Ha åkt på en dunderförkylning och hostar hela tiden! Känns inge vidare att sitta då tillsammans med er och bara hosta…

Så TRIST! Men ni får ha de så bra och berätta gärna om vad ni snackade om och hur de var!

Ha så trevligt nu!

Mvh

Sandra

fotofyndet
    Deltagare

@sweetsandy 35200 wrote:

Hej Alla!

Så jädrans trist jag måste avboka så här i sista sekund. :( Ha åkt på en dunderförkylning och hostar hela tiden! Känns inge vidare att sitta då tillsammans med er och bara hosta…

Så TRIST! Men ni får ha de så bra och berätta gärna om vad ni snackade om och hur de var!

Ha så trevligt nu!

Mvh

Sandra

Hej Sandra

Ja det är ju trist, för nu är det bokat mat mm även för dig och det går inte att boka av. Så jag tycker att du kan komma ändå, du får sitta en bit ifrån oss.

sweetsandy
    Deltagare

@fotofyndet 35216 wrote:

Hej Sandra

Ja det är ju trist, för nu är det bokat mat mm även för dig och det går inte att boka av. Så jag tycker att du kan komma ändå, du får sitta en bit ifrån oss.

Vet inte om då såg mitt meddelande. Och självklart betalar jag de! Så osis att jag skulle bli så här sjuk nu.

Typiskt att de skulle bli så här…

Mvh

Sandra

sweetsandy
    Deltagare

Skicka en faktura till mig så ordnar jag detta.Jag vill hemskt gärna vara med nästa gång de ger ett sånt här tillfälle.

Mvh

Sandra

fotofyndet
    Deltagare

Tack för en givande dag allihop!

Ska kolla igenom mina anteckningar och ta tag i bitarna som skulle följas upp.

Visar 10 inlägg - 51 till 60 (av 69 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.