Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Merförsäljning
- Detta ämne har 14 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 11 månader sedan av Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
13 januari, 2013 kl. 17:36 #158288Katrin LundgrenDeltagare
För att vi har kunder som går före, nör vi har en lucka med tid och vi inte har ngt kundjobb som ska göras ska den in…dvs om några månader om vi har tur…snyft.
13 januari, 2013 kl. 19:55 #158291JoelDeltagare@Kodmyran 58925 wrote:
För att vi har kunder som går före, nör vi har en lucka med tid och vi inte har ngt kundjobb som ska göras ska den in…dvs om några månader om vi har tur…snyft.
I see! Krävs det en speciell integrering för varje butik eller vad är det för jobb som krävs för att integrera KCO i Gardenhome? Jag tänker mig att det finns ju redan i Swecat och således torde en integrering redan finnas i shop4sale, mao ett knapptryck (och en shared key) för att aktivera det i en annan butik i er plattform?
Eller har jag missat något?
13 januari, 2013 kl. 20:52 #158292Katrin LundgrenDeltagareDu har missat att det är en iframe…dvs du gör en separat integration för varje chevkout plus att du slår igång själva modulen med en knapp…dvs varje integration tar ngn timme
13 januari, 2013 kl. 21:48 #158299JoelDeltagare@Kodmyran 58931 wrote:
Du har missat att det är en iframe…dvs du gör en separat integration för varje chevkout plus att du slår igång själva modulen med en knapp…dvs varje integration tar ngn timme
Då förstår jag bättre Katrin! Trodde att det bara var en knapptryckning i admin…
14 januari, 2013 kl. 09:22 #158305Katrin LundgrenDeltagare@Joel 58938 wrote:
Då förstår jag bättre Katrin! Trodde att det bara var en knapptryckning i admin…
alla andra betalmoduler är precis det, men KCO är helt annorlunda:mad:
Jag hade föredragit den normala varianten….men man kan inte få allt här i världen -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.