Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Media Analys
- Detta ämne har 13 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 4 månader sedan av stare.
-
FörfattareInlägg
-
24 april, 2012 kl. 15:49 #143500Cha1Deltagare
@Henrik Zobal 42440 wrote:
Hej
Henrik Zobal heter jag och är VD på MediaAnalys.
Alla åsikter är viktiga för oss, vilket vi uppskattar. Så tack för detta!
Ett par kommentarer:
Om det är så att någon befintlig kund inte upplever att de fått värde utav sin investering. Kontakta er dedikerade projektledare
så skall vi tillsammans titta på en lösning. Uteblivna resultat kan bero på väldigt många saker – men vår ambition är naturligtvis precis som
kundens att leverera ett bra resultat utefter den investering man gjort hos oss. Nöjda och återkommande kunder är otroligt viktigt för oss.Vi arbetar hårt med våra kundrelationer. Därav gör vi 4 gånger per år en kundundersökning som vi också redovisar öppet på vår hemia. Ni hittar den på
NKI – Nöjd kund index – MediaAnalysHärigenom får vi kännedom om vad våra kunder tycker vi gör bra och vad vi kan förbättra.
Slutligen vill jag påpeka att vi erbjuder 3 olika upplägg för sökmotoroptimering, beroende på vad man som kund är ute efter och hur mycket man har möjlighet att investera i sin marknadsföring:
1, Fast kostnad per år beroende på antalet sökord och konkurrens.
2, Fast kostnad utefter placering per dag på google. Tex betala bara för topp 10 på google eller betala bara för topp 5 på google, på utvalda sökord.
3, Kostnad beroende på den faktiska försäljningen som uppstår i webbshoppen som är hänförlig till trafiken som kommer in genom sökmotoroptimeringen.Återigen, tack för era kommentarer.
mvh Henrik Zobal
henrik@mediaanalys.seHej Henrik,
Vi har försökt att nå er vid olika tillfällen utan resultat, både till vår kontakt person och projektledare. Vi får heller inte konkreta återkopplingar via mail.
Du kan väl be någon på kontoret att höra av sig till oss på Playman.se
Det hade vi uppskattat!Hälsningar
Chawan25 april, 2012 kl. 12:53 #143566Cha1Deltagare@Cha1 42504 wrote:
Hej Henrik,
Vi har försökt att nå er vid olika tillfällen utan resultat, både till vår kontakt person och projektledare. Vi får heller inte konkreta återkopplingar via mail.
Du kan väl be någon på kontoret att höra av sig till oss på Playman.se
Det hade vi uppskattat!Hälsningar
ChawanTack för återkopplingen! Ser fram emot ett fortsatt grymt samarbete!
Hälsningar
Chawan25 april, 2012 kl. 15:32 #143575Henrik ZobalDeltagareHej Chawan
Härligt, vi ser också fram emot ett fortsatt spännande samarbete!
Trevlig kväll
/ henrik
30 juni, 2012 kl. 07:56 #147989stareDeltagareHej Henrik.
Ni har varit i kontakt med oss ang. samarbete (något som vi överväger)
Därför är jag givetvis intresserad av vad Era tidigare kunder tycker om Er.
Jag har läst rapporten du länkar till, men saknar utfyllande information om t.e.x hur många som deltagit i kundundersökningen. Är det alla Era kunder under 2011 som har deltagit, eller bara en utvald del?När man Googlar Media Analys så är det lätt att få ett negativt intryck av Er. (och branschen generellt)
Det man hittar är oftast flera år gammalt, så det är ju inte säkert att det ger en rättvis bild av Er idag. Därför hade det varit fint med referenser från nöjda kunder.Mvh
Jörgen
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.