Visar 4 inlägg - 11 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #143500
    Cha1
    Deltagare

    @Henrik Zobal 42440 wrote:

    Hej

    Henrik Zobal heter jag och är VD på MediaAnalys.

    Alla åsikter är viktiga för oss, vilket vi uppskattar. Så tack för detta!

    Ett par kommentarer:

    Om det är så att någon befintlig kund inte upplever att de fått värde utav sin investering. Kontakta er dedikerade projektledare
    så skall vi tillsammans titta på en lösning. Uteblivna resultat kan bero på väldigt många saker – men vår ambition är naturligtvis precis som
    kundens att leverera ett bra resultat utefter den investering man gjort hos oss. Nöjda och återkommande kunder är otroligt viktigt för oss.

    Vi arbetar hårt med våra kundrelationer. Därav gör vi 4 gånger per år en kundundersökning som vi också redovisar öppet på vår hemia. Ni hittar den på
    NKI – Nöjd kund index – MediaAnalys

    Härigenom får vi kännedom om vad våra kunder tycker vi gör bra och vad vi kan förbättra.

    Slutligen vill jag påpeka att vi erbjuder 3 olika upplägg för sökmotoroptimering, beroende på vad man som kund är ute efter och hur mycket man har möjlighet att investera i sin marknadsföring:

    1, Fast kostnad per år beroende på antalet sökord och konkurrens.
    2, Fast kostnad utefter placering per dag på google. Tex betala bara för topp 10 på google eller betala bara för topp 5 på google, på utvalda sökord.
    3, Kostnad beroende på den faktiska försäljningen som uppstår i webbshoppen som är hänförlig till trafiken som kommer in genom sökmotoroptimeringen.

    Återigen, tack för era kommentarer.

    mvh Henrik Zobal
    henrik@mediaanalys.se

    Hej Henrik,

    Vi har försökt att nå er vid olika tillfällen utan resultat, både till vår kontakt person och projektledare. Vi får heller inte konkreta återkopplingar via mail.
    Du kan väl be någon på kontoret att höra av sig till oss på Playman.se
    Det hade vi uppskattat!

    Hälsningar
    Chawan

    #143566
    Cha1
    Deltagare

    @Cha1 42504 wrote:

    Hej Henrik,

    Vi har försökt att nå er vid olika tillfällen utan resultat, både till vår kontakt person och projektledare. Vi får heller inte konkreta återkopplingar via mail.
    Du kan väl be någon på kontoret att höra av sig till oss på Playman.se
    Det hade vi uppskattat!

    Hälsningar
    Chawan

    Tack för återkopplingen! Ser fram emot ett fortsatt grymt samarbete!

    Hälsningar
    Chawan

    #143575
    Henrik Zobal
    Deltagare

    Hej Chawan

    Härligt, vi ser också fram emot ett fortsatt spännande samarbete!

    Trevlig kväll

    / henrik

    #147989
    stare
    Deltagare

    Hej Henrik.

    Ni har varit i kontakt med oss ang. samarbete (något som vi överväger)
    Därför är jag givetvis intresserad av vad Era tidigare kunder tycker om Er.
    Jag har läst rapporten du länkar till, men saknar utfyllande information om t.e.x hur många som deltagit i kundundersökningen. Är det alla Era kunder under 2011 som har deltagit, eller bara en utvald del?

    När man Googlar Media Analys så är det lätt att få ett negativt intryck av Er. (och branschen generellt)
    Det man hittar är oftast flera år gammalt, så det är ju inte säkert att det ger en rättvis bild av Er idag. Därför hade det varit fint med referenser från nöjda kunder.

    Mvh

    Jörgen

Visar 4 inlägg - 11 till 14 (av 14 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.