Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Makulerad order.
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 6 månader sedan av Samos.
-
FörfattareInlägg
-
22 juni, 2016 kl. 20:32 #103634SamosDeltagare
Hej,
Jag startade upp min ehandel för en månad sen och det börjar komma in lite ordrar. Nu har Svea ekonomi makulerat en order. Jag antar att kunden inte var kreditvänlig. Men samtidigt vet jag fler som inte fått handla från andra butiker fast dom inte haft problem med sin privatekonomi.
Hur gör ni? Hör ni av er till kunden och erbjuder annan betallösning eller låter ni det vara? Jag vill självklart hjälpa kunden.
22 juni, 2016 kl. 21:01 #181858blazernDeltagareKunden brukar höra av sig och skriva att det inte funkade med faktura genom, i vårt fall Klarna.
Då förklarar vi att det går bra att betala med kort eller internetbank istället. I de allra flesta fall väljer kunden ett annat betalsätt och slutför ordern.
23 juni, 2016 kl. 10:47 #181859SamosDeltagareOkej. Inte fått något gensvar ännu. Får väl se om om kunden hör av sig.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.