Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › LiveAgent helpdesk/support?
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 1 månad sedan av tenka.
-
FörfattareInlägg
-
13 augusti, 2018 kl. 19:56 #104727JoloDeltagare
Hej tänkte höra om någon använder eller har provat Liveagent som support/helpdesk och vad ni tycker om denna kundtjänst?
15 augusti, 2018 kl. 11:21 #185545OdoptDeltagareHej, har inte kört LiveAgent själv men vi har några kunder som kört kombinationen chatt och helpdesk, och de verkar nöjda. Vi använder oss av Zendesk (http://www.zendesk.com) och LiveChat (http://www.livechat.se) i det vi levererar och det fungerar jättebra.
15 augusti, 2018 kl. 13:44 #185547JoloDeltagareTack för svar
Provat Zendesk men tycker det var för omfattande för mig.
Uppskattar framförallt att LiveAgent finns på svenska med svensk support.15 augusti, 2018 kl. 18:35 #185550fotoklokDeltagareHelpscout kör vi och tycker det funkar bra, snart kommer dom även med live chat.
Inte så avancerat eller omfattande heller.24 oktober, 2018 kl. 10:53 #185733MarcusLDeltagareHar du tittat på kombinationen Freshdesk och Freshchat? Freshchat är det senaste inom chatt och en sk. messenger funktion, dvs man kan chatta asynkront (till skillnad från en reguljär livechatt där man måste vara inloggade samtidigt).
Jag ska för ordningens skull tillägga att jag är part i målet då jag jobbar för Freshworks partner här i Sverige. Produkterna finns på svenska och vi erbjuder även svensk support.
24 oktober, 2018 kl. 12:55 #185747tenkaDeltagareJag använde Liveagent under ca 12 månader men avslutade tjänsten i våras. De hade konstant problem med deras app (vilket var en viktig funktion för mig för att slippa vara ”låst” vid datorn) och ibland buggade även tjänsten på webbläsaren på datorn.
5 november, 2018 kl. 18:39 #185787JoloDeltagare@tenka 92825 wrote:
Jag använde Liveagent under ca 12 månader men avslutade tjänsten i våras. De hade konstant problem med deras app (vilket var en viktig funktion för mig för att slippa vara ”låst” vid datorn) och ibland buggade även tjänsten på webbläsaren på datorn.
Tack för svar!
Vad synd att det var så mycket problem, hade hoppats de skulle vara bra 😎 Har du hittat någon annan efter detta som var bättre?7 november, 2018 kl. 09:46 #185789tenkaDeltagareTack för svar!
Vad synd att det var så mycket problem, hade hoppats de skulle vara bra Har du hittat någon annan efter detta som var bättre?Tyvärr inte. Tänkte dock testa Jibber nu och se om deras produkt fungerar bättre.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.