Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Lever Textalk?
- Detta ämne har 56 svar, 22 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 8 månader sedan av Chamo.
-
FörfattareInlägg
-
23 mars, 2012 kl. 07:36 #140226Jimmy OstromDeltagare
Vi har PayPal på vår sida vi köpte för ett tag sedan och den ligger under Textalk (än så länge) och det funkar.
12 april, 2012 kl. 12:04 #142127ChamoDeltagareVi använder Textalk och vårt system var nere i ca 6-7 timmar i måndags. Var det någon annan med Textalk som hade samma problem? Måste tillägga att vi för övrigt är vi nöjda med textalk i stort, även om många brister finns
12 april, 2012 kl. 12:15 #142131fiddurDeltagare@Chamo 41019 wrote:
Vi använder Textalk och vårt system var nere i ca 6-7 timmar i måndags. Var det någon annan med Textalk som hade samma problem?
Det var ett tekniskt problem som typiskt nog uppstod annandag påsk, så det var extremt trögt i ca 7 timmar.
Just nu är nog facebook av någon anledning ofta det snabbaste sättet att få info om sådana störningar: https://www.facebook.com/textalkwebshop
12 april, 2012 kl. 12:19 #142134ChamoDeltagare@fiddur 41023 wrote:
Det var ett tekniskt problem som typiskt nog uppstod annandag påsk, så det var extremt trögt i ca 7 timmar.
Just nu är nog facebook av någon anledning ofta det snabbaste sättet att få info om sådana störningar: https://www.facebook.com/textalkwebshop
Hur kontaktar man Textalk när något sådant händer när kontoret inte är öppet? Typ en dag som annandag påsk?
12 april, 2012 kl. 12:42 #142142fiddurDeltagare@Chamo 41026 wrote:
Hur kontaktar man Textalk när något sådant händer när kontoret inte är öppet? Typ en dag som annandag påsk?
Det finns inget officiellt sätt att kontakta oss utanför support-tiderna. Vi har driftsövervakning som gör att vi får reda på om det är något allvarligt tekniskt fel, såsom i måndags.
Man kan prova att skicka meddelande på facebook förstås; då är det flera som kan tänkas märka det då administrationen där är hopkopplad med vissa anställdas privata fb-konton
13 april, 2012 kl. 07:14 #142205ChamoDeltagareTack för tipset!
13 april, 2012 kl. 07:15 #142206ChamoDeltagare@fiddur 41035 wrote:
Det finns inget officiellt sätt att kontakta oss utanför support-tiderna. Vi har driftsövervakning som gör att vi får reda på om det är något allvarligt tekniskt fel, såsom i måndags.
Man kan prova att skicka meddelande på facebook förstås; då är det flera som kan tänkas märka det då administrationen där är hopkopplad med vissa anställdas privata fb-konton
Tack för tipset.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.