Etiketter: fyndab nej tack
- Detta ämne har 13 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 10 månader sedan av Henrik Hansen.
-
FörfattareInlägg
-
4 februari, 2013 kl. 10:31 #159308KockenDeltagare
@Joel 60056 wrote:
Jag tycker väl inte att det är seriöst av någon av dem egentligen, men om man nu ska försvara sig som Göran försökt, så ska man nog jobba lite på sin ödmjukhet…
Tycker som dig, det vara bara att en började kasta sten i ett företags namn och det hakade jag upp mig på.
4 februari, 2013 kl. 11:11 #159309Jimmy OstromDeltagareJag håller helt med!
@Joel 60026 wrote:
Ska ni nu nödvändigtvis ha ett lekrum för barn så får ni väl endera se till att ha hela leksaker som inte riskerar att ha sönder era möbler, eller anställa någon som har koll på att barnen lämnar lekhörnan utan farliga leksaker (Ikea är ett bra exempel).
4 februari, 2013 kl. 11:38 #159312mephisto73DeltagareEtt exempel på att två fel sällan gör ett rätt. Vad var syftet med tråden överhuvudtaget? Att hämnas? Konstruktiv kritik? Oavsett vilket så var det en dålig ide.
Men sedan gör företaget i fråga en comeback som heter duga. Förolämpningar och hot – faktiskt ett typexempel på hur man *inte* ska bemöta en kund som klagar. Jag borde faktiskt tacka för att jag får material till min kurs i ehandel.
Alltså två exempel på dåligt omdöme. Vi har nog alla någon gång befunnit oss i respektive sits – dåligt bemötande och kund som gör en galen med sitt beteende och sina klagomål. MEN, de allra flesta kan hejda sig och tänka efter innan man kastar sig över tangentbordet.
11 februari, 2013 kl. 13:17 #159646Henrik HansenDeltagareHej, det blev en intressant diskussion med flera olika åsikter, jag skriver nu mitt sista inlägg i debatten. Det spelar egentligen ingen roll att det inte är vår familj som Fyndab beskriver i klartext. Ett sådant beteende från ”barnfamiljen” är inte OK, men strunt samma alla är jo med på övervakningsvideo, så jag vet att jag har rätt på den punkten.
Skall jag reagera på upplevelsen som person eller som repräsentant för ett bolag…hmm jag valde båda och. Jag var inte nöjd med behandlingen och upplevelsen i butiken och jag jobbar med e-handel, det var kanske fel att blanda in DIBS i den historien.
Mitt syfte var att uppsamma butiken på min upplevelse som kund och jag kom jo fram…kan man väl säga. Upplevelsen kvarstår och mina åsikter är personliga.
Case closed, för min del.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.