Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Kundtjänst uppgifter och tider
- Detta ämne har 25 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 7 månader sedan av Per Nilsson.
-
FörfattareInlägg
-
20 april, 2012 kl. 06:00 #143180Jimmy OstromDeltagare
He he he skrattar så jag gråter:)
@GregerA 42140 wrote:
Ja, det behövs rensas upp i rabatt-träsket …
20 april, 2012 kl. 06:17 #143182Katrin LundgrenDeltagarejag hade tidigare företagets adress, som då var min hemadress, vilket gjorde att det kom kunder vid alla tillfällen trots att jag skrev ut bredvid att vi inte hade någon butik. Ibland var det ganska otrevliga besök, när folk blev ilskna. Jag hade även en del hot från mina kunder när de inte fick exakt som de ville, som var så allvarliga att det blev polisanmälan. Det var rätt otrevligt då att skylta med familjens adress, så jag skaffade postbox, och använde som adress. Det fungerade bra.
20 april, 2012 kl. 06:37 #143183Jimmy OstromDeltagareTack Katrin!
Jag håller med dig i detta och detta fick mig att tänka om och jag kommer skaffa mig en postbox!
@Kodmyran 42143 wrote:
jag hade tidigare företagets adress, som då var min hemadress, vilket gjorde att det kom kunder vid alla tillfällen trots att jag skrev ut bredvid att vi inte hade någon butik. Ibland var det ganska otrevliga besök, när folk blev ilskna. Jag hade även en del hot från mina kunder när de inte fick exakt som de ville, som var så allvarliga att det blev polisanmälan. Det var rätt otrevligt då att skylta med familjens adress, så jag skaffade postbox, och använde som adress. Det fungerade bra.
20 april, 2012 kl. 07:17 #143184Per NilssonDeltagareNu har jag kollat med Cellip:
Den lösning som fixar detta heter Centrex 2.0 Pro och kostar bara 39 SEK/månad hos dem.
Telefonväxel för det kostnadsmedvetna företaget med krav | Cellip
http://www.cellip.com/sv/documents/PB_Cellip_IP-Centrex_2.0.pdf
Jag ska själv beställa detta då jag tror att kunderna kommer att uppskatta detta mycket. Jag kan inte alltid svara i telefonen och då är det klockrent att kunder som inte vill tala in ett meddelande kan knappa in sitt nummer.
20 april, 2012 kl. 07:54 #143186fredriktraneDeltagareOm ni är tekniskt bevandrade så kolla in asterisk. OS telefonväxel. Köp några SIP och ordna vad ni vill! Kan kopplas till blacklists och skicka säljare till en brevlåda eller infinite loop i knappval, maila röstbrevlådan till epost och en massa annat (såklart kan man programmera vad man vill själv också)
Kräver en gammal trött dator som växel men inte mer.
Fördel också att man kan ha en växel på kontoret och en hemma om man vill svara på ett nummer på flera ställen.@Per Nilsson 42146 wrote:
Nu har jag kollat med Cellip:
Den lösning som fixar detta heter Centrex 2.0 Pro och kostar bara 39 SEK/månad hos dem.
Telefonväxel för det kostnadsmedvetna företaget med krav | Cellip
http://www.cellip.com/sv/documents/PB_Cellip_IP-Centrex_2.0.pdf
Jag ska själv beställa detta då jag tror att kunderna kommer att uppskatta detta mycket. Jag kan inte alltid svara i telefonen och då är det klockrent att kunder som inte vill tala in ett meddelande kan knappa in sitt nummer.
20 april, 2012 kl. 08:53 #143195Per NilssonDeltagareSå där, nu var det beställt
Jag återkommer så fort jag har fått fart på det.
//Per
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.