Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Kundreturer
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 4 månader sedan av fridsalls.
-
FörfattareInlägg
-
12 juli, 2010 kl. 10:36 #94734fridsallsDeltagare
När ni får kundreturer och kund vill byta vara tar ni då betalt för den nya frakten som uppstår eller bjuder ni på den?
Samt måste kund beställa om eller räcker det med att kund betalar in mellanskillnaden om den nya vara kostar lite mera?
tack på förhand!
12 juli, 2010 kl. 10:43 #112596ParvelitoDeltagareDet beror lite på vad det är. Är det någon liten skitsak som är rätt så billig frakt så brukar jag bjuda på det, annars får man förklara att frakten kommer till.
Och kunden behöver inte hålla på och beställa om, utan det är lättare att bifoga en räkning på mellanskillnaden.
12 juli, 2010 kl. 11:02 #112597fridsallsDeltagareDå gör du precis som vi gör, tänkte mest om det fanns någon lag eller dylikt vad som gäller!
@Parvelito 8141 wrote:
Det beror lite på vad det är. Är det någon liten skitsak som är rätt så billig frakt så brukar jag bjuda på det, annars får man förklara att frakten kommer till.
Och kunden behöver inte hålla på och beställa om, utan det är lättare att bifoga en räkning på mellanskillnaden.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.