Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Kund har inte hämtat ut REK
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 6 månader sedan av Stefan72.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
3 maj, 2016 kl. 07:53 #103520HaBeDeltagare
Hej
Bjuder på REK vid order över 2000:-, har aldrig varit ngt problem men nu har det hänt.
Kund som inte hämtat ut ett REK som kostade mig 112:- och frågan blir då om jag kan debitera kunden den avgiften i form av avdrag på returen eller hur gör jag? Ska jag ta den smällen?
Mvh. Håkan3 maj, 2016 kl. 08:16 #181503Stefan72Deltagareom du bjuder på det så kan du ju rimligen inte debitera kunden det annat än om du har det med i dina köpvillkor. Att du skriver att du tex debiterar det och det vid ej uthämtade försändelser.
-
FörfattareInlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.