Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Kund ångrat köp
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 1 månad sedan av iesus.
-
FörfattareInlägg
-
4 oktober, 2012 kl. 11:10 #98917precis en sanDeltagare
Hur gör ni när en kund hör av sig efter en månad och vill återsända en del av en order? Där är inget fel på sakerna men kunden vill byta mot något annat. Min tanke är att tillmötesgå kunden men att denne får står för frakten av retur och för de nya saker som ska skickas.
4 oktober, 2012 kl. 11:25 #153170ParvelitoDeltagare@precis en sån 53172 wrote:
Hur gör ni när en kund hör av sig efter en månad och vill återsända en del av en order? Där är inget fel på sakerna men kunden vill byta mot något annat. Min tanke är att tillmötesgå kunden men att denne får står för frakten av retur och för de nya saker som ska skickas.
Jag tycker det är ett bra erbjudande du ger till kunden då, så det tycker jag inte skall vara några problem.
4 oktober, 2012 kl. 13:59 #153178iesusDeltagareVi har alltid 30 dagars returrätt. Om någon skulle dra ut lite på tiden så är det inte hela världen, men någon enstaka gång har vi sagt nej, då var det ett drygt år och vi saluförde inte varorna längre.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.