Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Kul att GE bort saker på Fyndiq….
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 11 månader sedan av Bartender.
-
FörfattareInlägg
-
5 januari, 2018 kl. 08:21 #104451BartenderDeltagare
Det är bedrövlig kundtjänst på fyndiq, får bara standard mail om att det är:
Detta är inte ett ärende för vår kundtjänst utan vi har hanterat ärendet enligt våra nya rutiner.
Vi har därmed återbetalat denna kunden för sitt köp då produkten kostar under 200 SEK.Ärendet är stängt, och vi ber er vänligen men bestämt att inte öppna upp avslutade ärenden.
Oavsett vad det gäller..
Sen hänvisar fyndiq ALLTID så här på en specifikt ärende:
”Har du fler frågor eller funderingar kan du vända dig till handlarsupporten via handlare@fyndiq.se så hjälper de er att reda ut eventuella frågetecken.”Men man får inga svar alls på den mailen…
Samtidigt som detta sprids online:
https://www.flashback.org/t2174581p3
” 2017-07-11, 22:57 #26
Vladimis
Medlem
Reg: Apr 2016
Inlägg: 4
Riktigt bra sida reklamera så får ni tillbaka pengar eller skriv bara att ni inte fått varan så har ni gratis produkter gäller allt under 200 kr bara skriv något dumt så går dom på de tex. känns begagnad. lätt som en plätt. lol. Jag har fått gratis produkter för över ca 10000 kr”Det krävs handling då det bara ökar med konstiga ”reklamationer”…
Antingen så blir det en riktig kundtjänst igen, eller så får Fyndiq själva ta kostnaden för lavinen med ”reklamationer” under 200kr.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.