Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Kritiskt problem med Payson
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 1 månad sedan av ducedo.
-
FörfattareInlägg
-
5 oktober, 2010 kl. 10:01 #94993ducedoDeltagare
Under tisdagen trillade det in beställningar som vanligt och därefter har det inte kommit några beställningar vilket kändes väldigt underligt. Igår kom det 3 mail från personer som försökte beställa men som möttes av felmeddelande i samband med att man klickar sig vidare till Payson.
Jag försökte själv och möts av följande felmeddelande från Payson:
”PaymentMethod: Too many characters”
Efter kontakt med Payson support så får jag följande svar:
”Efter kontroll finner vi att er Agentansökan är fortfarande aktiverad. Problemet tros således ligga i integrationen. Vänligen kontrollera att alla parametrar är korrekt angivna.”
Så någonstans har det, enligt Payson, dykt upp ett problem med integrationen utan att jag har ändrat i källkoden på flera veckor. Tyvärr verkar jag vara den enda på Google med mitt specifika felmeddelande vilket inte hjälper nämnvärt.
Någon som har varit med om något liknande eller har en idé om var jag ska börja?
Aktiverade testläget nu och fick OK på samtliga punkter vilket gör problemet än mer oförståeligt. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.