Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Kopplingar/plugins mellan nätbutik, lager och bokföring?
- Detta ämne har 10 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 8 månader sedan av MagnusJohansson.
-
FörfattareInlägg
-
7 april, 2016 kl. 07:59 #181295MagnusJohanssonDeltagare
@formofhappiness 86678 wrote:
Tack för input! Jag frågar för att jag inte har någon uppfattning (den var min revisor som rekommenderade e-conomic).
Om e-handel är ditt huvudfokus så borde du ställa frågan till din revisor hur du ska koppla ihop e-conomic+WooCommerce+Pacsoft. Om personen ser ut som ett frågetecken kanske du inte skulle ha lyssnat på din revisor från första början.
Vad jag menar är antingen kör du med ett affärssystem från dag 1. Då ska du ha hela bilden klar för dig hur systemenen ska prata med varandra. Exempelvis hade du kunnat välja Specter+WooCommerce+PacSoft som har bra kopplingar mellan sig utan att det kostar hur mycket som helst.
Om du struntar i affärssystem från dag 1 så kan du ändå ha en plan vilka system du kommer ha när du börjar få fart på beställningarna. Exempelvis köra WooCommerce och PacSoft och sedan koppla på Specter när det blir aktuellt.
Det finns säkert andra system än Specter men vad jag menar är att det känns lite fel att påbörja en butik och en bit in i arbetet fundera på vilka moduler man ska köra med.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.