Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › knappval i er kundtjänst
- Detta ämne har 13 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 2 månader sedan av Tigern.
-
FörfattareInlägg
-
30 oktober, 2010 kl. 17:30 #115753TomasDeltagare
@Seke 11678 wrote:
En av de bästa sakerna vi gjorde med knappvalet var alternativet ”Vill du sälja något till oss, tryck 5”, varpå de objudna telefonförsäljarna kommer till röstmeddelandet ”Tala in ditt ärende så ringer vi upp om vi är intresserade”. 😎
Den var riktigt bra, måste genast undersöka det här med knappval:)
Har idag inga knappval men alla samtal jag inte kan eller vill svara på kopplas till ”telefonist” hos: iTell AB – Telefoni Telefonpassning iCentrex Callcenter det är ganska bra så jag får SMS och eller e-post med meddelandet som alltså tas av en telefonist. Fördelen är att jag slipper ringa en telefonsvarare och lyssna av meddelanden och att kunden alltid (kl. 8-17) får prata med en människa.Men säljarsamtalen stör mig. På iPhone finns ”True Caller” som app men till fasta nummer är det värre.
1 november, 2010 kl. 01:55 #115787SkatanDeltagareKan du inte informera bättre de vanligaste frågorna/svar på hemsidan, så kanske dom där frågorna börjar minska per telefon??
1 november, 2010 kl. 06:39 #115789KockenDeltagare@Tomas 11688 wrote:
Men säljarsamtalen stör mig. På iPhone finns ”True Caller” som app men till fasta nummer är det värre.
Tack för tipset! jag kopplar ofta vidare den fasta telefon till mobiltelefon.
1 november, 2010 kl. 07:45 #115794TigernDeltagareVilken tjänst använder ni för att få knappval och vad kostar det?
Vi kör Cellip idag med simpel vidarekoppling från fastnummer till mobilen, men framåt så kunde det vara intressant att byta upp sig lite… -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.