Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Klarnas fakturor
- Detta ämne har 13 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 6 månader sedan av Louise Dahlborn.
-
FörfattareInlägg
-
9 juni, 2011 kl. 09:29 #123547JoelDeltagare
Tack Tigern! Det löste vårt problem
9 juni, 2011 kl. 10:12 #123549TigernDeltagareBra Joel Tyvärr består mitt då jag behöver/vill ha den integerade etiketten…
Men ännu en klapp på axeln för Klarna som för en stund sedan ringde upp och förklarade att detta ärende nu lagts in till utvecklingsavdelningen att titta på. Jag räknar inte med en lösning detta året dock men kundservicen är impregnerande!9 juni, 2011 kl. 12:31 #123552JoelDeltagareDom ringde mig också, tummen upp till Klarnas omvärldsbevakning!
9 juni, 2011 kl. 20:55 #123568Louise DahlbornDeltagareHej på er,
Precis som ni skriver beror det på layoutförändringar som gjorts på fakturan. Delbetalningstexten har tydliggjorts och gjorts ännu lite mera kundvänlig. I samband med att man använder ”papper med etikett” under visa butik blir det fler sidor.
Kul att ni uppskattar omvärldsbevakningen! Hör gärna av er om ni har några frågor eller synpunkter!
Mvh
Louise Dahlborn, Klarna -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.