Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Klarna Checkout "Vi beklagar att det dröjer… "
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 9 månader sedan av MagentoMan.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
25 mars, 2013 kl. 18:24 #99857MagentoManDeltagare
Hej alla Klarna Checkout användare,
Är det några mer utvecklare som finner följande i testmiljön ”Vi beklagar att det dröjer… ” text från Klarna, se bifogad bild..
Ser ut som det verkar vara driftstörningar på testplattformen just nu..
Edit: Har nu fått svar av klarna att det befann sig driftstörning i testmiljön vilket nu är nu åtgärdat.Happy Ecommercing!
-
FörfattareInlägg
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.