Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Hur skapa retursedel
- Detta ämne har 15 svar, 11 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 4 månader sedan av Oscar Troedson.
-
FörfattareInlägg
-
21 februari, 2011 kl. 17:51 #119382DeleteDeltagare
Håller med föregående talare.. :rolleyes: Superfint!
Kan bli intressant att prova
21 februari, 2011 kl. 18:19 #119384DanDeltagareJag vill testa lars!
21 februari, 2011 kl. 18:27 #119385Katrin LundgrenDeltagareDet ser helt klart bra ut.
22 februari, 2011 kl. 11:19 #119424LarsDeltagareSkoj att ni tycker det verkar vara intressant!
Det lutar åt att funktionen kommer ingå i Unifaun Online Plus. De som har detta (plus utbudet) kan kontakta vår support (E-mail: support@unifaun.com Tel. +46 31 725 35 50) så kan de aktivera funktionen. Kom dock ihåg att den fortfarande är i test.
/Lars2 mars, 2011 kl. 08:42 #119831martinkilandDeltagareEn annan fråga rörande returfraktsedlar:
Hur gör ni som kör fakturering exemeplvis genom Klarna. Om en kund ska skicka tillbaka en hel eller en del av en order och har handlat på Klarna faktura. Jag skickar då över en returfraktsedel som kunden ska betala för. När jag fått returen krediterar jag fakturan. Men hur gör jag med kostnaden för returfrakten. Ska man lägga till den på samma faktura, kreditera varan och skicka över nya fakuran? Eller hur gör ni andra?
14 juli, 2012 kl. 07:20 #148779Oscar TroedsonDeltagareGällande retursedlar via unifaun, och DHL, hur han ni löst det för kunden med själva inlämnandet? Kan kunden lämna in paketet till sin Servicepoint, eller måste kunden vänta på en upphämtning från DHL?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.