Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Hjälp! Problem med suddiga bilder – huller om buller
- Detta ämne har 32 svar, 20 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 7 månader sedan av proffsel.se.
-
FörfattareInlägg
-
18 mars, 2011 kl. 11:31 #120620nobynatorDeltagare
Jag ser oxå massa � istället för äåö , har förmodligen något med U-kodningen och göra. Har märkt att jag får upp dessa frågetecken lite varstans på senaste tiden. Kan det ha något med firefox nya uppdatering o göra? hmm 😎
18 mars, 2011 kl. 11:34 #120621jockesoftDeltagare@jennypenny 17156 wrote:
Dessutom har jag bett att få den gula bakgrundsfärgen ändrad – det tar dom 3 timmar om dom skulle ändra den (och detta faktureras)
Har de verkligen mage att ta betalt för 3 timmar för att ändra bakgrundsfärg? Verkar som att deras styrka är att fakturera så många timmar som bara möjligt för minsta lilla sak, det är ju iallafall inte inom utveckling de har någon styrka överhuvudtaget.
Byt till någon annan som har kompetens inom e-handel.
Kan tillägga att det finns ännu fler länkar till andra shoppar längre ner på sidan i källkoden.
18 mars, 2011 kl. 12:29 #120623jennypennyDeltagareHåller på och skriver ett mail med alla fel och bett dom åtgärda detta.
Det blir lååååångt…
Känns bra.Tack för alla era svar – eftersom jag arbetar mestadels själv med webshopen så sitter jag bara och blir irriterad på alla småfel som jag ser (det som ni nämnt har jag aldrig märkt). När jag mailar får jag förklaringar som jag tidigare accepterat.
Men eftersom jag inte är så duktig på hur det skall fungera har jag litat på de som dom säjer.Funderar även på att försöka få tag i någon chef att maila det till. Är det dumt? (det är bara en kille som jobbar med webbshopen).
Jag betalar cirka 1000 kr i månaden.
18 mars, 2011 kl. 12:44 #120625TigernDeltagareUsch man blir förbannad. Ledsamt att säga, men du är lurad. För 12 tkr/år kan du få något som är så otroligt mycket mer prisvärt än det du sitter i idag.
Problemet är ju att hur mycket krav du än ställer och skickar listor på ändringar som bör göras så är det troligtvis ett så dåligt system i grunden att det är omöjligt att åtgärda på ett bra sätt. 3 timmar för att byta ut en bakgrundsfärg borde vara straffbart eller nått…Jag skulle redan idag eller direkt på måndag morgon ringa runt till några leverantörer och ta in offerter. Det finns säkert flera som till en rimlig summa skulle hjälpa dig att flytta in din befintliga butik i deras plattformar mot att du blir kund hos dem.
Ett mail till din kontaktperson eller en chef på Euroshop är nog tyvärr slöseri med tid. Ställ istället krav på att de omedelbart tar bort sin fulkod från din sida och redan idag ger dig backup och korrekta exporter på hela ditt produktregister och bildmaterial.
18 mars, 2011 kl. 12:56 #120627fotofyndetDeltagareJag håller med Tigern, spara tiden på mailet till Euroshop och lägg den på att ta in offerter från andra istället.
18 mars, 2011 kl. 12:56 #120628jennypennyDeltagareTror ni att det finns någon annan webbshop som kan sammankopplas med mitt kassa-system?
Går det att få korrekta exporter på hela produktregistret och bildmaterialet?18 mars, 2011 kl. 13:08 #120630precis en sanDeltagareDu som har så otroligt fina barnkläder och tillbehör skulle verkligen satsa på en bättre sida!
18 mars, 2011 kl. 13:25 #120632hansandersDeltagare@jennypenny 17178 wrote:
Tror ni att det finns någon annan webbshop som kan sammankopplas med mitt kassa-system?
Går det att få korrekta exporter på hela produktregistret och bildmaterialet?Ta bort bindestrecket mellan ”kassa” och ”system”
18 mars, 2011 kl. 13:38 #120633jennypennyDeltagareNu har han ändrat tillbaks bilderna så det ser lite bättre ut…
Och jag har varit i kontakt med annan leverantör!Tack igen för all hjälp!
Det känns som jag lever i ett dåligt förhållande…
Antingen får vi gå på parterapi – eller så får vi skiljas. :confused:Jag hoppas bara att det finns någon som kan lösa det med vårt kassa system (observera stavning ) och att de är villiga att ge oss fullständig export.
Någon som varit med om att byta leverantör? Hur krångligt är det?
Men som sagt kanske värt i det här fallet…18 mars, 2011 kl. 13:40 #120634precis en sanDeltagareSkadliga förhållanden ska man alltid bryta!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.