Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Hjälp med trilskande kund

Visar 10 inlägg - 41 till 50 (av 50 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #122028
    hansanders
    Deltagare

    @PrylKungen 18755 wrote:

    Programmen kan dock skada lika lätt som de kan hjälpa, se bara till att länka konkurrenter till ”bad neighborhood” och konkurrenten sjunker som en sten i google.

    Behöver du verkligen några program för att få dåligt rykte??

    #122031
    Elina
    Deltagare

    Oj jag är alldeles mållös.. Det är en sån inställning som prylkungen har som gör att jag som nystartad e-handlare blir mörkrädd. Inser man inte som e-handlare att man faktiskt inte bara förstör för sig själv, utan även för andra nystartade företag som kanske inte är så välkända än??? Hur ska din kund (och andra som får höra om det) våga köpa hos andra när de råkar ut för en sån webshop som dig??

    Trots att jag är ny som e-handlare har jag mycket erfarenhet av e-handel och det är sånt här jag hoppades att ALDRIG behöva läsa från en e-handlare. Jag skäms å dina vägar PrylKungen (trots att du inte verkar göra det själv)..

    Ännu mer pinsamt är att du faktiskt skriver ut hela konverationen från er mejlkonversation, där du dumförklarar dig för alla!

    Nej fy för sådana som dig. Du skriver på din sida att ”Vi önskar er varmt välkomna till Sveriges bästa prylbutik!”.
    Du kanske ska ändra det till ”Vi önskar er varmt välkomna till Sveriges VÄRSTA prylbutik!”

    #122032
    GregerA
    Deltagare

    Man får nog lägga en annan betydelse i ”pryl” … :rolleyes:

    #122114
    laser
    Deltagare

    @Elina 18760 wrote:

    Oj jag är alldeles mållös.. Det är en sån inställning som prylkungen har som gör att jag som nystartad e-handlare blir mörkrädd. Inser man inte som e-handlare att man faktiskt inte bara förstör för sig själv, utan även för andra nystartade företag som kanske inte är så välkända än??? Hur ska din kund (och andra som får höra om det) våga köpa hos andra när de råkar ut för en sån webshop som dig??

    Trots att jag är ny som e-handlare har jag mycket erfarenhet av e-handel och det är sånt här jag hoppades att ALDRIG behöva läsa från en e-handlare. Jag skäms å dina vägar PrylKungen (trots att du inte verkar göra det själv)..

    Ännu mer pinsamt är att du faktiskt skriver ut hela konverationen från er mejlkonversation, där du dumförklarar dig för alla!

    Nej fy för sådana som dig. Du skriver på din sida att ”Vi önskar er varmt välkomna till Sveriges bästa prylbutik!”.
    Du kanske ska ändra det till ”Vi önskar er varmt välkomna till Sveriges VÄRSTA prylbutik!”

    Vilken sågning, riktig golvning av killen

    #122115
    Farmoranka
    Deltagare

    Hehe ja, glad påsk! :)

    #122118
    Qantari
    Deltagare

    Jo, en del personer är riktigt otrevliga mot varandra.
    Vem som är otrevligt mot vem, ja ni. Det får ni själva avgöra.

    Glad Påsk!

    /Patrick

    Ps. Kanske vi alla kan bli lite snällare mot varandra efter några kilon lösgodis. Ds.

    #122119

    @Qantari 18861 wrote:

    Ps. Kanske vi alla kan bli lite snällare mot varandra efter några kilon lösgodis. Ds.

    Jag brukar mest må illa och bli sömnig. Fast då har man inte energi till att vara otrevlig.

    #122120
    Joel
    Deltagare

    Jag tror att Prylkungen fattat budskapet nu, någon moderator kan väl låsa tråden.

    Vuxenmobbning hör inte hemma på ett seriöst forum.

    /Sagt med all välmening, jag instämmer i övirigt ang kritiken.

    #122121
    Stefan.S
    Deltagare

    Håller med Joel där faktiskt, denna tråden kändes bra i början, med värdefull och konstruktiv kritik till Prylkungen.
    Nu känns det mer som att folk frossar i någon annans misstag och hoppar in för att kasta en snyting.

    Sen att han svarar otrevligt tillbaks till vissa är väl en ganska vanlig försvarsmekanism hos en del människor, även om det inte är rättfärdigt.

    Mvh
    Stefan.S

    #122122
    Nicklas
    Deltagare

    tråden låst

Visar 10 inlägg - 41 till 50 (av 50 totalt)
  • Ämnet ”Hjälp med trilskande kund” är stängt för nya svar.