Startsida › Forum › E-handelsforumet › Logistik › Hittar inte adressen…
- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 9 månader sedan av Prix.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
5 februari, 2013 kl. 09:18 #99591PrixDeltagare
Om en kund skriver fel adress och den sedan kommer tillbaka till oss och kunden då ångrar sig och vill ha pengarna tillbaka. Har vi rätt att dra av fraktkostnaderna/omkostnader vi haft eller bara/åtminstone fraktkostnaden som vi normalt tar ut från kund (29).
Och om man ska skicka om, kan man fakturera ny frakt? Hur brukar ni göra?
5 februari, 2013 kl. 10:34 #159367Thomas THLDeltagareSom vanligt när det gäller såna här saker….
Vill du ha tillbaka kunden betalar du tillbaka 100%, om inte drar du av efter din köpvillkor.
Jag hade bjussat på det.
/Thomas
5 februari, 2013 kl. 10:35 #159368Thomas THLDeltagareOT: När kommer Twillight-boxen? Min fru har utvecklat ett osunt intresse för vampyrer
5 februari, 2013 kl. 12:42 #159376 -
FörfattareInlägg
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.