- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 2 månader sedan av Caroline.
-
FörfattareInlägg
-
28 augusti, 2011 kl. 09:25 #96377CarolineDeltagare
Måste bara skriva av mig lite. Har idag sagt upp telefoni och internet hos Bahnhof och det känns riktigt, riktigt bra. Kan inte ens rabbla upp alla problem vi har haft. Det är så tråkigt med företag som inte ens försöker skaffa sig nöjda kunder utan bara suger ut dem och hoppas det funkar så länge som möjligt. Detta är verkligen ett företag som skulle passa på ”den oseriösa siten” som har varit uppe för diskussion här på forumet.
Så nu har jag gnällt lite och hoppas att andra tar det som en varning.
31 augusti, 2011 kl. 08:51 #125951enatDeltagareDet där låter lite märkligt, rent generellt så vet jag många företagare som kör med Bahnhof och har aldrig haft några klagomål mot dom, synd att höra att du upplevt det tvärtom dock.
31 augusti, 2011 kl. 21:01 #125971CarolineDeltagareJa, om man gillar att betala för samma sak flera gånger om, om man tycker det är okej att få svar från kundtjänst efter 3+ veckor, att man ännu efter 4+ veckor inte fått felet tillrättat, om man tycker det är okej att betala för omflyttning av telefonnummer när det är de som har rört ihop det så visst- då är det säkert helt okej. För själva leveransen av bredband och telefoni är det inget problem med men när de tror att kunderna är så dumma att de inte kan räkna ut vad slutnotan blir så är det tack och hej.
1 september, 2011 kl. 09:59 #126000TissyDeltagareLåter trist, verkar som om de är rätt snurriga.
Men jag ska inte klaga då de glömt att fakturera mig internetavgiften under snart 1 år.
Snäll som jag är har jag påminnt dem vid några tillfällen, men ändå ingen faktura. Så nu har jag slutat att klaga…(´´,)1 september, 2011 kl. 10:44 #126001NicklasDeltagareJag har haft problem med Bahnhof med, kundtjänsten är helt kass.
.
1 september, 2011 kl. 19:52 #126029CarolineDeltagare@Tissy 23205 wrote:
Låter trist, verkar som om de är rätt snurriga.
Men jag ska inte klaga då de glömt att fakturera mig internetavgiften under snart 1 år.
Snäll som jag är har jag påminnt dem vid några tillfällen, men ändå ingen faktura. Så nu har jag slutat att klaga…(´´,)Då förstår jag att du är kund fortfarande! Tyvärr är det ju dock ett tecken på hur förfärligt dålig koll de har. Håller med Nicklas om kundservicen, fast ”kass” är ju lindrigt uttryckt, skulle snarare säga obefintlig.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.