Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Hantering av besvärlig kund

Visar 2 inlägg - 31 till 32 (av 32 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #150555
    Vulcanoboy
    Deltagare

    Låter nog diskussionen gå där(hen) ;)

    #150690
    dgraves
    Deltagare

    Håller med de andra som skrivit. Ni ska inte behöva låta det bli en pina för att en kund är jobbig mot er. Det bästa och hederligaste ni kan göra är väl att kanske hänvisa till en konkurrent med en fysisk butik i hans område så att han kan testa/känna på varorna innan han köper?

    Förövrigt så skär det lite i mina ögon att hen verkar ha blivit ett accepterat substitut för ”personen”/”människan” :(

Visar 2 inlägg - 31 till 32 (av 32 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.