Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Hantera kunder som luras
- Detta ämne har 10 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 7 månader sedan av iwona.
-
FörfattareInlägg
-
3 maj, 2011 kl. 14:25 #122328iwonaGäst
Jag håller med att folk vet inte vad har de köpt grejer – det har hänt hos mig också att folk försökte göra reklamation på saker köpta hos konkurrenter.
Be alltid om ordernr – och det är bra om du har ordrar i bokföringssystem eller antecknar info när och hur har du skickat varor till kunder. Sedan är det bara förklara att de har inte köpt från dig. de är oftast förvirrade eller så här är deras stil – inte att de vill luras. Folk är olika och det är bara acceptera och hjälpa till med en bra förklaring:) Lycka till.
Iwona Eriksson
driva-webshop.se -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.