Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Fungerar sökningar i Outlook för er?
- Detta ämne har 5 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 11 månader sedan av Kocken.
-
FörfattareInlägg
-
10 januari, 2014 kl. 18:13 #101204Magnus448Deltagare
Av någon anledning kan jag inte längre söka på belopp i min Outlook.
Har alltid kopierat summorna jag har på mitt Plusgiro för att direkt få
fram mejlet där specifikationerna står. Smidigt eftersom det är 1000-tals mejl.Men nu kan jag av någon anledning inte göra detta längre, fungerar det att
söka på specifika belopp i er Outlook? Någon som vet vad det kan bero på?11 januari, 2014 kl. 02:15 #171792AugustErikssonDeltagareJag har ingen aning om vad det beror på men min far har/hade även problem med sökningar tidigare under dagen, kanske det beror på en uppdatering eller liknande?
11 januari, 2014 kl. 02:31 #171793Magnus448DeltagareOkej jag kanske beror på det då. Har haft samma problem under flera dagar och kontaktade
Microsoft och dem bad mig uppdatera till senaste webbläsaren. Men har redan det.11 januari, 2014 kl. 07:50 #171813KockenDeltagareJag brukar få återskapa sökindex då och då. Har aldrig sökt reda på orsaken.
11 januari, 2014 kl. 11:18 #171824Magnus448DeltagareJag brukar få återskapa sökindex då och då. Har aldrig sökt reda på orsaken.
Vad innebär det? Är det när man loggar in och ut på nytt bara?
11 januari, 2014 kl. 11:38 #171825KockenDeltagareI mitt är det
Arkiv/alternativ/sök/Indexeringsalternativ/Avancerat/Återskapa -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.