- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 12 månader sedan av RollUp-Kungen.
-
FörfattareInlägg
-
25 december, 2009 kl. 07:14 #94202RollUp-KungenDeltagare
Har inte fått mail på två dagar på en av mina domännamn och IT firman säger att det är stora DNS problem i Sverige????? upplever någon liknande eller hur kan man testa detta?
25 december, 2009 kl. 08:57 #108100MacondaxDeltagare@alex@a-skylt.se 3096 wrote:
Har inte fått mail på två dagar på en av mina domännamn och IT firman säger att det är stora DNS problem i Sverige????? upplever någon liknande eller hur kan man testa detta?
För oss fungerade mailen igår iallafall.
Vet dock inte riktigt hur man skall testa detta ifall man tror att mailen är kickopay, men jag brukar skicka mail till mig själv (från en annan mailadress/mailserver), och får då således se ifall mailen fungerar.
25 december, 2009 kl. 09:21 #108101RollUp-KungenDeltagareoch mailen kommer inte fram alls på denna domän, vår exchange fungerar och vår tekniker säger att det är massivt DNS strul runt om men ingen har skrivit något och ingen info om det och då vi har egen server kan man ju inte gnälla på något leverantör…
får kolla vidare med våra tekniker men alla vill ju vara lediga över jul… istället för att jobba -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.