Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Från färdig ehandelslösning till Magento (HJÄLP)
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 4 månader sedan av Magento.
-
FörfattareInlägg
-
2 juli, 2013 kl. 11:38 #100320TschenkaDeltagare
Hejsan alla kära medlemmar.
Jag har flyttat min verksamhet från färdig e handelslösning till en annan färdig e handelslösning. Ett flytt mot en Magento lösning känns som ett stort kliv i jämförelse med e handel till e handel.
Vilka frågor bör jag ställa till firman?
Vilket ansvar har dem? Avtalstid? Vilka krav bör jag ställa? (ex: en garanterad upload time?)Vad sker med min SEO? Länkar?
Kunder?
Responsive design, något man bör tänka på?!
Vilken typ av statistik vill jag att webbshoppen för?Använder Specter idag, men funderar på byta till Visma. Något att tänka på?
Alla tips och försök till att hitta funktioner eller annat gottigt jag missat på UPPSKATTAS rejält!
Varför detta byte?
Sitter idag med en leverantör kan vara en av: Textalk – Askås – Nordiskehandel. Alla levererar generellt en bra lösning på ehandel, men när man behöver extra funktioner allt från merförsäljning till valutor eller språk kan det börja kosta skjortan och förmodligen hela slipsen också (enligt min erfarenhet).Med Magento lösningen har jag blivit lovad en prisbild 30-60tkr med responsivdesign+egen design och 85% av de funktioner min verksamhet kräver idag.
2 juli, 2013 kl. 14:45 #165471MagentoDeltagareAnvänd ett premiumtemplate som är responsivt redan från start så klipper du ganska mycket i den kostnaden.
Ta en titt här:
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.