Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › fel adress från kund
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 3 månader sedan av C.Larsson.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
-
FörfattareInlägg
-
5 september, 2014 kl. 13:13 #102046poppoDeltagare
en frågeställning
vad har jag för ansvar för en saknad beställning då kunden har angivit fel leveransadress??’
ingen alls hoppas jag
6 september, 2014 kl. 21:28 #176086C.LarssonDeltagareSjälvklart har du inget ansvar att kunden gett dig fel uppgifter. Men kommer paketet tillbaka kan man ju alltid erbjuda att skicka det på nytt mot fraktkostnaden
-
FörfattareInlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.