Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på Wildlifegarden.se
Etiketter: feedback, textalk, wildlife garden
- Detta ämne har 11 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 3 månader sedan av Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
5 augusti, 2013 kl. 09:03 #166482kontorsmagasinetDeltagare
Jag saknar tydligare CTA-knappar. Jag gillar inte när man behöver leta efter köpknappen.
Fundera vad ni vill att kunderna ska klicka på och gör dessa element tydligare genom att låta dem sticka ut färg och storleksmässigt från resten av sidan.Vissa fält och dropdownmenyer är av standarddesign, ser inte så kul ut, även om det funkar.
Jag ser gärna att man har lite produkter direkt på startsidan, så att man fattar att man kommit till en webbshop.
Kändes som lite väl många klick innan jag kunde slutföra köpet.
Jag skulle lagt till lite trygghetssymboler (ex Trygg e-handel el liknande)
Men i stort en schysst sida
5 augusti, 2013 kl. 13:04 #166494Katrin LundgrenDeltagare@WLG 67594 wrote:
Stort och varmt tack för att ni tagit er tid! Mycket bra och konkreta synpunkter.
Kodmyran, du har helt rätt. Tidigare hade vi en (förlegad) policy där vi tackade nej till rena nätbutiker. Skulle vilja säga att det handlade om okunskap från vår sida. Vi lär oss och nu försöker vi hitta en bra balans som gynnar slutkunden, dvs att produkterna finns tillgängliga i välsorterade butiker oavsett om de är fysiska eller ej. Vi borde hört av oss till er när vi ändrade på detta. Jag skickar dig ett PM i veckan, så att vi åtminstone kan reda ut saken. Uppskattar att du tog dig tid på vår butik trots att vi bemött dig som vi gjorde. Tack för feedback!
Plastskivor, där har vi valt att främja våra återförsäljare. Det är alltså billigare för kunden att handla hos våra återförsäljare.
Det är jättebra att ni ändrat er, för det tror jag alla vinner på i slutänden, och jag måste också säga att jag tycker det är bra att ni vågar säga att ni var okunniga och nu förstått bättre Det är inte alla leverantörer som gör. Jag liksom de flesta e-handlare har ett antal exempel på där vi blivit nekade just pga okunskap och rädsla, och i väldigt få fall har leverantörerna erkänt sitt misstag och vågat erkänna att man tänkt fel.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.