Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › feedback på vår webshop
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 1 månad sedan av PetteriPalo.
-
FörfattareInlägg
-
13 september, 2017 kl. 10:55 #104282GoliathDeltagare
Anlitade ett företag som gjort sidan i woocommerce för nåt år sedan.
Då jag inte va insatt i hur allt fungerar över huvudtaget vid den tidpunkten så tyckte jag att allt såg tipptopp ut.Nu när man klickat runt en del i kontrollpanelen så har jag förstått mer och mer hur saker och ting fungerar och känner att jag skulle kunna fixa en del saker själv utan att behöva betala hutlöst för att få några små ändringar.
Skulle verkligen uppskatta att få lite feedback från er, positiv som negativ.
Vad skulle kunna göras bättre?
27 september, 2017 kl. 00:54 #184146Mr JonasDeltagareHej
Lång laddningstid på sidan.
(Men bra bilder)Mer text om produkterna.
(Vad klarar köksvågen i mätområde? – Hur noggrant?)
Jämför text mängden med WOOFit Bluetooth hörlurar.Är TRIPOD bordslampa CE godkänd? – Visa då upp det bland bilderna.
(Eller ha en nedladdningsbar PDF med bild och info, så att jag kan sälja in hos X….)Saknar tydlig fysisk adress till verksamheten.
Lycka till
Jonas17 november, 2017 kl. 11:28 #184324PetteriPaloDeltagareDubbelpost.
17 november, 2017 kl. 11:34 #184326PetteriPaloDeltagareEtt par förbättringstips:
1. Lägg till ”Lägg till i kundkorgen” knappar när man surfar på produktkategorin. Blir enklare för kunden att köpa.
2. Snygga till pop-upen. Jag gjorde ett förslag till dig.
3. Typsnittet i bannern på framsidan känns inte enhetlig med resten av designen. Kanske testa ett annat typsnitt?
4. Certifiera e-butiken med ett så kallat ”trust seal”. T ex https://www.ehandelscertifiering.se/. Det ökar förtroendet.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.