Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på vår shop
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 8 månader sedan av CACS.
-
FörfattareInlägg
-
3 april, 2014 kl. 15:53 #101617CACSDeltagare
Hej,
skulle verkligen uppskatta feedback på CACS.se – Maskerad, barnmöbler & leksaker på nätet för att öka konverteringen. Vi behöver all hjälp vi kan få. Vi har ca 800 unika besökare per månad idag men väldigt få avslut.
Så all hjälp är oerhört uppskattat.
10 april, 2014 kl. 23:23 #174107mephisto73DeltagareJag blir direkt fundersam när jag ser sånt här:
OBS! Om varan skulle vara slutsåld hos leverantör kan leveranstiden vara längre. Vi meddelar dig i så fall mycket snart efter din beställning. Då kan du ta ställning till om du vill avbeställa eller ha kvar din beställning och vänta på varan.
Jag förstår, men det gör nog inte kunden. Låter ganska osäkert för mig. Era leveranstider svajar lite över lag. Ibland 7 dagar, ibland 5, ibland ”finns i lager” eller ”finns ej i lager”. Kunden blir nog ganska osäker över alla dessa motsägelsefulla budskap. Försök att hålla en konsekvent linje.
10 april, 2014 kl. 23:53 #174109CACSDeltagareTack Mephisto73
Tack för din input. Ska se om jag kan formulera mig annorlunda, Vi använder oss en del av dropshipping och där kan vi tyvärr inte styra över lagersaldot. Dessa varor går från ett lager i Holland och kan ta upp emot 7 dagar att nå Luleå.
Dock ska jag kanske skrota texten om lite längre lev. Tid om varan saknas på deras lager.
Med vänlig hälsning,
Christian -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.