Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › feedback på säljarhinder
- Detta ämne har 15 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 8 månader sedan av Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
2 mars, 2011 kl. 23:42 #119857nobynatorDeltagare
Kanske ett kommatecken efter ”respektera” , låter annars lite galet …hmm 😎
3 mars, 2011 kl. 07:32 #119862Katrin LundgrenDeltagare@precis en sån 16303 wrote:
Jag tror att dessa förhatliga säljare letar upp våra nummer oavsett hur vi skriver på våra hemsidor. Jag har ingen större rörelse, men blir överhopad med samtal från säljare som saluför webtjänster, telefonabonemang, reklamplatser och annat jag inte bett om. Har dock lärt mig med åren att ”snoppa” av säljarna…
visst hittar de telefonumren, men det känns som att det då går att hänvisa till webbsidan om de inte läst. i dag har jag ett system för säljare som gör att de snabbt avspisas, men jag vill förtydliga även på webben
3 mars, 2011 kl. 08:06 #119864martinkilandDeltagareJag skulle inte haft den texten med, ser inte så snyggt ut. Säljarna får väl oftast numren från annat håll ändå?
3 mars, 2011 kl. 09:43 #119881Katrin LundgrenDeltagare@martinkiland 16312 wrote:
Jag skulle inte haft den texten med, ser inte så snyggt ut. Säljarna får väl oftast numren från annat håll ändå?
i vårt fall verkar det som det får numret från sida eftersom de varit inne på den och vill att vi ska annonsera. De flesta är annonssäljare för tidningar.
edit 11.32 : Som kuriosa kan nämnas att jag hitills i dag inte fått ett enda säljsamtal, däremot mail från tre säljare
3 mars, 2011 kl. 13:59 #119899Katrin LundgrenDeltagare14.58 och fortfarande inga säljsamtal
8 mars, 2011 kl. 15:41 #120150Katrin LundgrenDeltagaretänkte bara uppdatera, hitills har jag bara fått ett enda säljsarsamtal sedan jag la ut denna text, och ett flertal mial. Jag har samma mängd kundsamtal som tidigare.
Det verkar faktiskt som att det fungerar bra hitills -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.