Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på nya & förbättrade Stilrenaklockor.se
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 5 månader sedan av Caarl.
-
FörfattareInlägg
-
5 juni, 2013 kl. 16:49 #100209CaarlDeltagare
Vi har precis lanserat en ny design för stilrenaklockor.se.
- Responsiv
- Payson för betalningshantering (även faktura implementars inom kort)
- Fler märken är på ingång
Vad tycks? Vad ser konstigt ut? Vad kan förbättras?
Är medveten om ett par ’misstag’ samt lite fler förbättringar som är planerade, men kunde inte hålla mig från att höra med er övriga e-handlare hur intrycket och funktionaliteten känns. Kritisera på (beröm går också bra)!
//Carl
5 juni, 2013 kl. 20:16 #164832PrixDeltagareTittade snabbt..
1. Får lite lyxig känsla när jag först möter sidan. Sedan kommer det upp ”billiga klockor” vilket gör att det blir en konflikt för mig.
2. Den saken som kommer upp om att man ska gå med i klubb SK gjorde mig bara fruktansvärt irriterad. Den förlorar du troligtvis mer på att ha än att ta bort.
3. Din egna ”säker ehandel” gör precis tvärtom för mig. Den får mig att känna mig osäker.
4. och till sist… Sveriges trevligaste kundtjänst, tänk på att om du marknadsför dig med detta så måste det också vara sant om en konkurrent kommer in med en stämningsansökan. För att egentligen kunna använda sig av sådana påståenden så bör en ganska omfattande undersökning göra som påvisar detta.
5 juni, 2013 kl. 20:44 #164833HenshDeltagareVilken plattform använder du, samt varför går det så segt att ladda sidan?
6 juni, 2013 kl. 12:19 #164840CaarlDeltagare@Prix 65686 wrote:
Tittade snabbt..
1. Får lite lyxig känsla när jag först möter sidan. Sedan kommer det upp ”billiga klockor” vilket gör att det blir en konflikt för mig.
2. Den saken som kommer upp om att man ska gå med i klubb SK gjorde mig bara fruktansvärt irriterad. Den förlorar du troligtvis mer på att ha än att ta bort.
3. Din egna ”säker ehandel” gör precis tvärtom för mig. Den får mig att känna mig osäker.
4. och till sist… Sveriges trevligaste kundtjänst, tänk på att om du marknadsför dig med detta så måste det också vara sant om en konkurrent kommer in med en stämningsansökan. För att egentligen kunna använda sig av sådana påståenden så bör en ganska omfattande undersökning göra som påvisar detta.
Tack så mycket för feedbacken.
1. De billiga klockorna håller vi på att fasa ut i takt med att vi tar in nya märkesklockor. Vi kommer dock ha kvar ett litet utbud av just billigare klockor, de kommer dock inte ta plats på startsida etc. Anledningen till att de är döpt till just ’billiga’ och inte något mer smickrande, är av skäl relaterade till sökoptimering.
2. Möjligt, får testas.
3. Tack, kommer nog att gå med i trygg e-handel inom kort. Någon som testat conversion rates med och utan det?
4. Får undersöka detta. Givetvis är vår kundtjänst väldigt trevlig i ALLA lägen och har ambitionen att verkligen vara bäst i Sverige
6 juni, 2013 kl. 12:21 #164841 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.