Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på mypicturecake.se
- Detta ämne har 34 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 3 månader sedan av mariannesdigart.
-
FörfattareInlägg
-
28 september, 2011 kl. 08:01 #127740mypicturecake.seDeltagare
Det är alltid ett bekymmer för mig att kunderna skulle missförstå vad vi levererar.
Jag vill inte ha missnöjda kunder.
Den första punkten i våra vanliga frågor, säger
Vad ingår i priset?
Vi levererar ett anpassat tryckt tårtlock av marsipan, ca. 33cm i diameter, vilket är samma storlek som de flesta gröna och rosa tårtlock som du köper in snabbköp. Vi levererar inte färdiga tårtor.
Men jag ser från dina kommentarer att det fortfarande finns möjlighet till ett missförstånd så jag har bytt några ord på hemsidan, så att förhoppningsvis minskar.
28 september, 2011 kl. 08:05 #127741mypicturecake.seDeltagare@Parvelito 25087 wrote:
Det är fortfarande väldigt mycket stavfel och stundtals smått obegriplig svenska i texterna.
Ett exempel: ”Eftersom röret är ca. 50mm i diameter och 370mm längt kan det ibland bli för stort for visa brevlåder. Då fär du ut paketet på ditt lökalen post utlämnings ställe.”Tack Parvelito,
😮
Min fru kommer att kontrollera allt i helgen!
28 september, 2011 kl. 08:18 #127742Jimmy OstromDeltagareJag gillar verkligen idén och fixar du en massa punkter och förtydligar en massa så tror jag på detta.
Sen måste du såklart ut och synas, i ditt fall kan säkert Affiliate funka bra, bloggar lär ju oxå ge just din sida bra traffik tror jag och olika recept och matsidor osv osv.
28 september, 2011 kl. 08:26 #127744mypicturecake.seDeltagareTack igen
Jag uppskattar verkligen den tid och ansträngning att alla tar för att hjälpa mig.
Vissa saker kan jag ändra omedelbart och andra kommer att ta längre tid.
OBS Jimmy se dina privata meddelanden!
30 september, 2011 kl. 17:34 #127936mypicturecake.seDeltagareHej igen alla.
Jag uppskattar verkligen den hjälp jag har fått.
Felet är inte längre i kundvagnen och jag har haft stavningar kontrolleras så förhoppningsvis finns det inga fel återstår.
Webbdesigner arbetar med några av de föreslagna ändringarna så förhoppningsvis kommer det att se ut lite bättre i nästa vecka.
Tack till alla och trevlig helg.
Gordon.
30 september, 2011 kl. 18:44 #127942PlastskivorDeltagareHur funkar det om kunden laddar upp material som är upphovsrättsskyddat, t.ex. Hello Kitty?
1 oktober, 2011 kl. 06:35 #127953mypicturecake.seDeltagareVåra villkor staten särskilt att vidareförsäljning är förbjudet, så det så fall är situationen som normalt omfattas av U.S. ”First sale doctrine” och E.U. Exhaustion Doctrine.
1 oktober, 2011 kl. 08:14 #127955PlastskivorDeltagareMen om du trycker upp en marsipanskiva med Hello Kitty och tar betalt för den av din kund så är det väl du som riskar att få Sanrios advokater i hälarna, om du inte har licens för den figuren (?)
Spelar väl sedan ingen roll om kunden vidaresäljer eller äter upp tårtan själv (?)1 oktober, 2011 kl. 08:25 #127956mypicturecake.seDeltagareBetalningen för marsipan inte bilden, är det samma kostnad om du köper en vanlig tårtlock eller en tryckt en.
När du ger bort bilden den omfattas av doktrinen, är att de rättsliga råd jag har fått i alla fall.
Det är inte den ideala situationen, men jag har skrivit till ett antal licensavtal avdelningar för att köpa bilder och de gjorde inte ens svar.
1 oktober, 2011 kl. 11:00 #127961zapmoreDeltagareHärligt initiativ och ide. Dock fungerar ej sidan korrekt ex. image slidern på första sidan i IE7 (jobbet vägrar uppdatera). Samt designen på förstasidan ger ett ostrukturerat intryck. (ex. login/sugnup på engelska mitt på sidan, Vanliga frågor Pris & Frakt
ligger inte i synk med något annat, och footern är saker bara inlaggda hur som helst) Kan vara att det bara ser ut så i IE7 ?+1 till logotypen, önskar resten av designen följde samma stil
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.