Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på min ebutik
- Detta ämne har 31 svar, 12 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 1 månad sedan av basse1985.
-
FörfattareInlägg
-
20 november, 2011 kl. 20:36 #130627Anton ADeltagare
@Millia.se 28308 wrote:
Tjena!
Har man läst lite guider om hur man ska gå till väga så har man läst något i stil med ”ha alltid fulla kontaktuppgifter till företaget”.
Är det bara jag som reagerar på att det varken finns företagsnamn, adress eller ens ett telefonnummer till er?!?!Sen är ordvalet ”försöka komma åt privatkunder” riktigt olyckligt i mina ögon. Jag förstår vad du menar, men får ändå nästan känslan att ni nu vill lura privatkunder. (vilket jag naturligtvis vet att ni inte vill).
Detta är mina synpunkter, hoppas att de hjälper och inte är för hårda.
Lycka till med din butik!Tjenare!
Tack för feedbacken!
Både företagsnamn och adress ligger ute på förstasidan, men ska lägga in detta under ”om butiken” också. Sedan telefonnummer är jag lite osäker på.. I och med att jag studerar och driver företaget på sidan om, kan jag ju inte agera kundtjänst…Sedan ska jag ändra den meningen
Tack igen!20 november, 2011 kl. 20:47 #130628basse1985DeltagareDina facebookvänner ökar stadigt. Ca 50pers per dag. Hur lyckas du med det?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.