Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på designen och utbud
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år, 11 månader sedan av kristoffer.gus.
-
FörfattareInlägg
-
11 december, 2015 kl. 09:24 #103163ThumsUpDeltagare
Hej alla!
Jag har köpt upp en webbutik nyligen och ändrat designen och loggan. Jag har ca 80-90 besökare om dagen men konverteringen är jättedålig. Webbutiken är en färdig mall från Wikinggruppen. Men man kan göra vissa ändringar. Tacksam för alla feedback!
r o l ig a in r edningar. se11 december, 2015 kl. 16:27 #180084kristoffer.gusDeltagareTa till dig av de delar du tycker är relevanta och strunta i övrigt.
Det känns tidigt att börja tänka på konvertering medan besökarantalet är så pass litet. Är det bara kunder som kommer in på din sida via nån länk på en blogg eller liknande så är ju konverteringen garanterat lägre än om du exempelvis har köpt in dem via Adwords eftersom du då oftare har köpsugna besökare.
Mitt största problem som besökare är att jag har svårt att se vad jag får på den här sidan som jag inte redan kan hitta på den uppsjö av stora prylsajter som jag redan är van vid att handla ifrån och som jag vet funkar bra. Varför ska jag ”ta risken” att handla via en okänd aktör som er? Erbjuder ni unika produkter, handplockat sortiment, snabbare leveranser?
Jag tycker butiksnamnet är otydligt, då det inte känns som att det är inredningsdetaljer ni säljer utan bara allmänna prylar?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.