Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på bladeroom
- Detta ämne har 28 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 5 månader sedan av Anton A.
-
FörfattareInlägg
-
25 juni, 2012 kl. 17:46 #147725obbeDeltagare
Tycker sidan är bra överlag.
Vikt är frågan om du behöver.
Banderollen skulle jag haft produkter som slumpar eller något annan än betalsätt.
Annars tycker jag det ser bra ut.
På kontakta oss skulle jag vilja ha en presentation av dig/företaget eller under om oss.
En bild på dig och lite info text.
Nu såg jag ju butiken här och handlar pga det. Men annars tror jag inte jag skulle gjort det.La faktiskt en order då jag behövde fylla på med rakblad.
I bekräftelse mailen synets ej loggan.
Sen tycker jag du skall ändra så det företagsinfon står Partnerlogistik AB (Bladeroom)
Borde vara bättre framhöva Bladeroom.
Telefonnr står med men ingen nr. Bättre ta bort hela.25 juni, 2012 kl. 18:01 #147726Christoffer TyreforsDeltagare@mickevvs 47123 wrote:
Jag också håller även med på samtliga punkter ovan, tänkte bara på en sak, när jag klickade på Gillette Venus, 4-pack så dök det upp en youtube-video över allting i princip det enda jag såg var ”köp” knappen. Ni kanske skulle tittat på det där lite. Annars snygg design och bra gjort .
Löses med ”&wmode=opaque” i slutet på URL:en i iframen från youtube
26 juni, 2012 kl. 20:12 #147792Jimmy OstromDeltagareTackar för detta!
@Christoffer Tyrefors 47143 wrote:
Löses med ”&wmode=opaque” i slutet på URL:en i iframen från youtube
26 juni, 2012 kl. 20:13 #147793Jimmy OstromDeltagareDen har du imorgon, blev en suprice som jag hoppas är ok……Bara du håller den infon hemlig…..
@obbe 47142 wrote:
La faktiskt en order då jag behövde fylla på med rakblad.
27 juni, 2012 kl. 05:09 #147799nmnDeltagareVad jag saknar som Braun maskin-rakare är en sammanställning om vad som skiljer de olika hyvlarna/systemen åt? Hur skall man se ut om Sensor Excel är bäst jämfört med Fusion Phenom? Behöver jag power? Namnen säger inget alls och bilderna är just en bild på en rakhyvel i sin förpackning.
4 juli, 2012 kl. 12:48 #148279Jimmy OstromDeltagareSorry, missat detta inlägg!
Håller helt med dig i detta! Tack för tipset.
@nmn 47225 wrote:
Vad jag saknar som Braun maskin-rakare är en sammanställning om vad som skiljer de olika hyvlarna/systemen åt? Hur skall man se ut om Sensor Excel är bäst jämfört med Fusion Phenom? Behöver jag power? Namnen säger inget alls och bilderna är just en bild på en rakhyvel i sin förpackning.
6 juli, 2012 kl. 11:13 #148401Jimmy OstromDeltagareFick ett mejl som jag skulle posta här i denna tråden (han hade inte tid att regga sig), fick det av en sönderstressad Conny (konstigt, han blir stressad av att arbeta med 10 olika hemsidor:rolleyes::p).
Kan säga att vår kodare Christoffer fått ”lite” att göra då Conny bara arbetar en vecka till innan han glider på semester i 4 veckor (ja, jag vet att jag är en för snäll arbetsgivare:D)
Tjabba, vill tacka er alla för att ni tagit er tid att kolla över Bladeroom.se, ovärderligt med feedback. Jag håller med om mkt som skrivits, bannern med betalsätten i toppen är till för sälj, mervärde, varumärken osv. Den som ligger där är instoppad tillfälligt. Men visst, har man inga kända varumärken, inga bra priser, ingen bra frakt deal, inga bra omdömen eller leveranstider.. ja men fortfarande tror att bara man visar upp lite logos så är allt grönt. Då kan man ju köra denna
Skämt å sido, finns mkt vi kan lyfta fram och det varierar mellan de olika butikerna som kommer använda sig av samma designmall. Jag håller förövrigt med om att produkttexterna känns lite frambajsade, här måste vi lägga mer tid men också hur vi gör det lätt för kunden att hitta ”rätt”. Någon efterfrågade en sammanställning som skiljer de olika hyvlarna/systemen åt. Det ska vi absolut se över!
Ett par av tipsen är redan korrigerade och en del jobbas på i detta nu, t.ex. kundvagnen och kassan.
Tack alla!
Med vänlig hälsning
Conny (Webbdesigner & allt annat)6 juli, 2012 kl. 11:33 #148402mickevvsDeltagare@Jimmy Öström 47888 wrote:
Fick ett mejl som jag skulle posta här i denna tråden (han hade inte tid att regga sig), fick det av en sönderstressad Conny (konstigt, han blir stressad av att arbeta med 10 olika hemsidor:rolleyes::p).
Kan säga att vår kodare Christoffer fått ”lite” att göra då Conny bara arbetar en vecka till innan han glider på semester i 4 veckor (ja, jag vet att jag är en för snäll arbetsgivare:D)
Tjabba, vill tacka er alla för att ni tagit er tid att kolla över Bladeroom.se, ovärderligt med feedback. Jag håller med om mkt som skrivits, bannern med betalsätten i toppen är till för sälj, mervärde, varumärken osv. Den som ligger där är instoppad tillfälligt. Men visst, har man inga kända varumärken, inga bra priser, ingen bra frakt deal, inga bra omdömen eller leveranstider.. ja men fortfarande tror att bara man visar upp lite logos så är allt grönt. Då kan man ju köra denna
Skämt å sido, finns mkt vi kan lyfta fram och det varierar mellan de olika butikerna som kommer använda sig av samma designmall. Jag håller förövrigt med om att produkttexterna känns lite frambajsade, här måste vi lägga mer tid men också hur vi gör det lätt för kunden att hitta ”rätt”. Någon efterfrågade en sammanställning som skiljer de olika hyvlarna/systemen åt. Det ska vi absolut se över!
Ett par av tipsen är redan korrigerade och en del jobbas på i detta nu, t.ex. kundvagnen och kassan.
Tack alla!
Med vänlig hälsning
Conny (Webbdesigner & allt annat)Siken latmask han är En gammal BTH lärare borde ju palla med lite tryck (Speciellt om man har haft mig i vissa kurser). Hälsa Conny och er ”kodare” att dem gör ett fint jobb, ser fram emot den stora premiären av bladeroom då allt är korrigerat .
6 juli, 2012 kl. 11:39 #148403Anton ADeltagare@Jimmy Öström 47888 wrote:
Fick ett mejl som jag skulle posta här i denna tråden (han hade inte tid att regga sig), fick det av en sönderstressad Conny (konstigt, han blir stressad av att arbeta med 10 olika hemsidor:rolleyes::p).
Kan säga att vår kodare Christoffer fått ”lite” att göra då Conny bara arbetar en vecka till innan han glider på semester i 4 veckor (ja, jag vet att jag är en för snäll arbetsgivare:D)
Tjabba, vill tacka er alla för att ni tagit er tid att kolla över Bladeroom.se, ovärderligt med feedback. Jag håller med om mkt som skrivits, bannern med betalsätten i toppen är till för sälj, mervärde, varumärken osv. Den som ligger där är instoppad tillfälligt. Men visst, har man inga kända varumärken, inga bra priser, ingen bra frakt deal, inga bra omdömen eller leveranstider.. ja men fortfarande tror att bara man visar upp lite logos så är allt grönt. Då kan man ju köra denna
Skämt å sido, finns mkt vi kan lyfta fram och det varierar mellan de olika butikerna som kommer använda sig av samma designmall. Jag håller förövrigt med om att produkttexterna känns lite frambajsade, här måste vi lägga mer tid men också hur vi gör det lätt för kunden att hitta ”rätt”. Någon efterfrågade en sammanställning som skiljer de olika hyvlarna/systemen åt. Det ska vi absolut se över!
Ett par av tipsen är redan korrigerade och en del jobbas på i detta nu, t.ex. kundvagnen och kassan.
Tack alla!
Med vänlig hälsning
Conny (Webbdesigner & allt annat)Gillar att han skriver Webbdesigner & allt annat hehe
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.