Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback på bladeroom
- Detta ämne har 28 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 8 månader sedan av
Anton A.
-
FörfattareInlägg
-
23 juni, 2012 kl. 10:18 #147665
danielandersson
DeltagareNu är jag inte någon som tycker att allt ska vara billigt, men Köp Gillette Fusion Power, 4-pack hos Bladeroom! Billiga rakprodukter online! köpte jag på ICA igår och minns att jag betalade exakt samma summa. Då blir sloganen lite .. felaktig
Annars är sidan snygg, men skulle nog ändra betallogos (såg, precis som pyhobby, dem först). Det är en snygg banderoll, använd den till sälj istället!
Och.. när jag lagt en produkt i varukorgen så påvisas inte VART varukorgen är, eller hur jag tar mig till kassan. Att leta efter sin varukorg är alltid jobbigt
23 juni, 2012 kl. 10:38 #147666Per Nilsson
DeltagareTillägg:
SMS Notifiering = särskrivning. SMS-avisering är i mitt tycke bättre formulerat. (glöm INTE bindestrecket).
Skriv recension
Ditt Namn = Ditt namn
Kod = Text om varför, det heter inte kod. Jag vet inte vad det heter men det heter i alla fall inte kod.Beskrivning = recension
Ska ni förkorta organisationsnummer, personnummer och postnummer så gör det på rätt sätt.
Rakgel = rakgelé (om rakgel är det vedertagna namnet så kör på det)
Titeln på rakgel – blanda inte gemener och versaler, rakgel är inget egennamn och ska då inte skrivas med stor bokstav
”Rakgel med lavender olja och sensuell bukett av Rosa rosor, calla liljor och lavender.”- Gör om och gör rätt
23 juni, 2012 kl. 10:41 #147667Joel
Deltagare@lunarmys 47074 wrote:
…Att leta efter sin varukorg är alltid jobbigt
Nu ska vi inte vara sånna men jag får alltid leta i en mindre evighet efter kundvagnen på iPhonebutiken. Varför ligger den inte längst uppe till höger som alla andra shoppar?
23 juni, 2012 kl. 10:42 #147668Parvelito
DeltagareJag tycker att viktangivelser på 0,0kg mest stör, så den raden bör kanske försvinna. Jag tror inte att vikten på rakblad är väsentligt för någon.
Sedan tycker jag inte om produkttexterna! De är krystade och känns som om någon knyckt speakertexten från en reklamfilm och transkriberat till en produkttext. Och eftersom illustrationen har försvunnit så känns det mest som vogonsk poesi.
Det här med att ha illustrationen med en man som rakar sig, och så rada upp rakprodukter för kvinnor där under vet jag inte om det är så neurodesignmässigt bra. Du har till och med en röd pil som pekar på någon bikinitrimmer, och jag tror att den man som identifierar sig med rakningsbilden inte är ute efter den produkten i alla fall.
23 juni, 2012 kl. 11:35 #147674Jimmy Ostrom
DeltagareGott, sådant här älskar jag.
Jag håller med er alla!
Finns mycket att förbättra, riktigt skoj att ni hittar all skit=)
23 juni, 2012 kl. 11:42 #147675Jimmy Ostrom
DeltagareHe he:)
Nej men jag fick en riktigt schysst deal av Kodmyran innan vi började lansera shoppar fast dom inte hade behövt ge oss detta, detta betydde otroligt mycket för mig och mitt team för detta gjorde att vi kunde arbeta i några månader utan att ha ”kniven på strupen” och jag är mycket nöjd med deras plattform så det är därför jag vill göra reklam för deras plattform och kommer göra det i alla shopparna vi har.
@Per Nilsson 47071 wrote:
Vad betalar Kodmyran för att få göra reklam på din sajt?
23 juni, 2012 kl. 12:26 #147676danielandersson
Deltagare@Joel 47076 wrote:
Nu ska vi inte vara sånna men jag får alltid leta i en mindre evighet efter kundvagnen på iPhonebutiken. Varför ligger den inte längst uppe till höger som alla andra shoppar?
Jajo, det är att kasta sten i glashus MEN när man lägger i kundvagnen så får man en liten notis iaf.
Och en ny design är klar, men inte hunnit få in den än
23 juni, 2012 kl. 13:03 #147677Per Nilsson
Deltagare@Jimmy Öström 47085 wrote:
He he:)
Nej men jag fick en riktigt schysst deal av Kodmyran innan vi började lansera shoppar fast dom inte hade behövt ge oss detta, detta betydde otroligt mycket för mig och mitt team för detta gjorde att vi kunde arbeta i några månader utan att ha ”kniven på strupen” och jag är mycket nöjd med deras plattform så det är därför jag vill göra reklam för deras plattform och kommer göra det i alla shopparna vi har.
Det är lugnt.
Jag använde
-tecknet för att markera att det inte var speciellt seriöst menat.
23 juni, 2012 kl. 17:16 #147686Prix
DeltagareHåller med på punkter ovan. Det jag kan tänka mig är att där ni har Posten etc. idag kan ni framöver, när fler märken kommer i lager, ha ett urval av de olika märkena?
Posten med övriga finns att tillgå längst ner i vilket fall.
Sen uppdelningen på förstasidan mellan produkter för kvinnor och män. Gör det tydligt med någon form av ”kategori-rad” där du anger respektive kön/eller något annat och listar produkt under (om du förstår hur jag menar).
Designen är snygg, mest bekvämligheter som jag känner att det behövs lite jobb med
25 juni, 2012 kl. 11:17 #147710mickevvs
DeltagareJag också håller även med på samtliga punkter ovan, tänkte bara på en sak, när jag klickade på Gillette Venus, 4-pack så dök det upp en youtube-video över allting i princip det enda jag såg var ”köp” knappen. Ni kanske skulle tittat på det där lite. Annars snygg design och bra gjort
.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.