Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback önskas på header

Visar 3 inlägg - 11 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #134358
    mickevvs
    Deltagare

    @Jimmy Öström 32475 wrote:

    Jag gillar oxå din logga.

    Men du skriver vi erbjuder ”personlig service”……..Vad menar du med detta, du har en hemsida och det ända sättet folk kan komma i kontakt med dig är via mejl eller mejl formulär.

    Så vad är det som är ”personlig service”? Packar ni alla paket med extra mycket kärlek eller?

    Jag vill inte vara negativ, men i mina öron låter det mest som något man kastat samman för att man ska ”verka” mer seriös än man är…..

    Annars gillar jag alla annan text där, men du kanske ska ha ”samt superbra service” eller ”jättebra service” eller annat.

    Bara mina tankar.

    Jag måste bara tillägga att jag får nog hålla med dig där Jimmy, Men det beror lite på hur man ser det. På vår sida så valde vi personlig service just för att vi har en live-chat. Nu har vi valt att inte ha detta på startsidan, Men alla tolkar olika.

    Jag tycker att har man en live-chat så kan man skriva personlig service, Är det via mejl kanske man kan överväga lite och använda sig utav din idè som passar sig bättre i det perspektivet. :)

    #134360
    Jimmy Ostrom
    Deltagare

    Jag håller med, något utöver bara mail.

    Har man live-chat eller telefonummer så ska man såklart spinna på detta.

    Men bara mail, då känns ”personlig service” sådär.

    Men det är kanske bara vi som tycker detta, kunder kanske uppskattar det jättemycket:)

    @mickevvs 32478 wrote:

    Jag måste bara tillägga att jag får nog hålla med dig där Jimmy, Men det beror lite på hur man ser det. På vår sida så valde vi personlig service just för att vi har en live-chat. Nu har vi valt att inte ha detta på startsidan, Men alla tolkar olika.

    Jag tycker att har man en live-chat så kan man skriva personlig service, Är det via mejl kanske man kan överväga lite och använda sig utav din idè som passar sig bättre i det perspektivet. :)

    #134361
    Anton A
    Deltagare

    @mickevvs 32478 wrote:

    Jag måste bara tillägga att jag får nog hålla med dig där Jimmy, Men det beror lite på hur man ser det. På vår sida så valde vi personlig service just för att vi har en live-chat. Nu har vi valt att inte ha detta på startsidan, Men alla tolkar olika.

    Jag tycker att har man en live-chat så kan man skriva personlig service, Är det via mejl kanske man kan överväga lite och använda sig utav din idè som passar sig bättre i det perspektivet. :)

    Vi har en livechatt på vår sida! :)
    Vi bemöter våra kunder på ett personligt sätt då de kontaktar oss. De ska känna sig unika och värderade och inte bara en kund i mängden.
    Anledningen till varför vi kör med ”personlig service” är den att vi fått sådan feedback från våra kunder :)

Visar 3 inlägg - 11 till 13 (av 13 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.