Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback önskas på header
- Detta ämne har 12 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 12 månader sedan av Anton A.
-
FörfattareInlägg
-
17 januari, 2012 kl. 08:17 #134358mickevvsDeltagare
@Jimmy Öström 32475 wrote:
Jag gillar oxå din logga.
Men du skriver vi erbjuder ”personlig service”……..Vad menar du med detta, du har en hemsida och det ända sättet folk kan komma i kontakt med dig är via mejl eller mejl formulär.
Så vad är det som är ”personlig service”? Packar ni alla paket med extra mycket kärlek eller?
Jag vill inte vara negativ, men i mina öron låter det mest som något man kastat samman för att man ska ”verka” mer seriös än man är…..
Annars gillar jag alla annan text där, men du kanske ska ha ”samt superbra service” eller ”jättebra service” eller annat.
Bara mina tankar.
Jag måste bara tillägga att jag får nog hålla med dig där Jimmy, Men det beror lite på hur man ser det. På vår sida så valde vi personlig service just för att vi har en live-chat. Nu har vi valt att inte ha detta på startsidan, Men alla tolkar olika.
Jag tycker att har man en live-chat så kan man skriva personlig service, Är det via mejl kanske man kan överväga lite och använda sig utav din idè som passar sig bättre i det perspektivet.
17 januari, 2012 kl. 08:28 #134360Jimmy OstromDeltagareJag håller med, något utöver bara mail.
Har man live-chat eller telefonummer så ska man såklart spinna på detta.
Men bara mail, då känns ”personlig service” sådär.
Men det är kanske bara vi som tycker detta, kunder kanske uppskattar det jättemycket:)
@mickevvs 32478 wrote:
Jag måste bara tillägga att jag får nog hålla med dig där Jimmy, Men det beror lite på hur man ser det. På vår sida så valde vi personlig service just för att vi har en live-chat. Nu har vi valt att inte ha detta på startsidan, Men alla tolkar olika.
Jag tycker att har man en live-chat så kan man skriva personlig service, Är det via mejl kanske man kan överväga lite och använda sig utav din idè som passar sig bättre i det perspektivet.
17 januari, 2012 kl. 08:30 #134361Anton ADeltagare@mickevvs 32478 wrote:
Jag måste bara tillägga att jag får nog hålla med dig där Jimmy, Men det beror lite på hur man ser det. På vår sida så valde vi personlig service just för att vi har en live-chat. Nu har vi valt att inte ha detta på startsidan, Men alla tolkar olika.
Jag tycker att har man en live-chat så kan man skriva personlig service, Är det via mejl kanske man kan överväga lite och använda sig utav din idè som passar sig bättre i det perspektivet.
Vi har en livechatt på vår sida!
Vi bemöter våra kunder på ett personligt sätt då de kontaktar oss. De ska känna sig unika och värderade och inte bara en kund i mängden.
Anledningen till varför vi kör med ”personlig service” är den att vi fått sådan feedback från våra kunder -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.