Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback för www.mothersweden.com
- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 10 månader sedan av Mother Sweden.
-
FörfattareInlägg
-
23 februari, 2017 kl. 11:45 #104015Mother SwedenDeltagare
Hej!
Vi är alldeles nyregistrerade på Ehandel men har följt alla diskussioner några månader.
Vi driver sedan ett halvår webbsidan http://www.mothersweden.com som huvudsakligen säljer svensk keramik till utländska samlare. Kunderna på den engelskspråkiga sidan kommer framförallt från USA. Vi använder Textalk som plattform och är ytterst måttligt bevandrade i programmering.
Besökstillströmning och försäljningen är förhållandevis god.
Vi tar gärna emot feedback om vad som kan göras bättre på webbsidan.
Med vänlig hälsning!
Anna och Nicklas
Mother Sweden25 februari, 2017 kl. 06:35 #183307Mother SwedenDeltagareStort tacksamma on någon kan ge feedback om vad som kan göras bättre på webbsidan.
Med vänlig hälsning!
Anna och Nicklas
Mother Sweden25 februari, 2017 kl. 10:30 #183308annedalDeltagareTrevlig affärsidé med en nischad begagnatshop! Jag är inte målgruppen då jag inte ens äger en vas, men ni har riktigt fina produkter.
Några snabba förslag på förbättringar:
1. Gör sidan responsiv. Nu är den inte så trevlig på mobilen.
2. Sälj in nyhetsbrevet med vad man får för värde som prenumerant. Inte ”Email address for newsletter”.
3. Visa hur det kommer fungera med frakt och betalning i headern eller iaf. på produktsidorna.
4. Hitta ett sätt att låta kunden sortera även på produkttyp (t ex. vaser, tallrikar). Inte bara på konstnär.
25 februari, 2017 kl. 17:39 #183309Mother SwedenDeltagareStort tack för relevanta synpunkter Annedal!
Vi har försökt förhandla med Textalk om responsivt tema, men de kan för närvarande inte erbjuda ett sånt på japanska, där vi har vår största kundgrupp. Det är svårt att veta hur vi kan gå vidare där.
Övriga punkter ska vi titta närmre på!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.