Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback
- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av Hemlarm i vast.
-
FörfattareInlägg
-
4 mars, 2014 kl. 01:58 #101485Hemlarm i vastDeltagare
Hej,
Det skulle vara roligt med lite feedback på min nya webbutik som kommer att publiceras inom kort. Jag kommer att sälja inbrottslarm till privatpersoner och företagare.
Mvh
Hemlarm i Väst – Hemlarm, övervakningskameror och säkerhetssystem5 mars, 2014 kl. 05:23 #173384Hemlarm i vastDeltagareIngen som har något att säga?
5 mars, 2014 kl. 08:28 #173387Richie72DeltagareSer bra ut. Det finns lite trådar om huruvida man ska ange en text med rabattkod i kassan. Finns risk att kunden ger sig ut på nätet och letar rabatter istället för att slutföra köpet.
Men jag tyckte hela sidan var riktigt snygg och enkel.
5 mars, 2014 kl. 11:46 #173399HenshDeltagareEn sak jag reagerade över att man tillåts skriva en kommentar på varukorgs-sidan. Tycker att det ser rätt lustigt ut.
Av det korta jag har sett, tycker jag att butiken ser bra ut. Lycka till!
6 mars, 2014 kl. 08:02 #173431HenrikGDeltagareDu vill förmodligen lägga till följande kod i functions.php
// Göm lokalfrakt när Frifrakt gäller
add_filter( ’woocommerce_available_shipping_methods’, ’hide_standard_shipping_when_free_is_available’ , 10, 1 );/**
* Göm lokalfrakt när frifrakt gäller
*
* @param array $available_methods
*/
function hide_standard_shipping_when_free_is_available( $available_methods ) {if( isset( $available_methods ) AND isset( $available_methods ) ) {
// remove standard shipping option
unset( $available_methods );
}return $available_methods;
}Den gör så att alternativet att betala för frakten inte visas när en besökare har nått upp gränsen för fraktfritt. Det tar garanterat bort en del förvirring från kunden!
20 mars, 2014 kl. 15:16 #173719Hemlarm i vastDeltagareTack alla för era fina kommentarer. Stort lycka till alla här.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.