Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Feedback
- Detta ämne har 18 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 9 månader sedan av Borje.
-
FörfattareInlägg
-
27 mars, 2012 kl. 09:54 #140621BorjeDeltagare
Tack for tipsen. Jag har uppdaterat headern. Lite battre nu tycker jag.
2 april, 2012 kl. 09:15 #141186BorjeDeltagare@Jimmy Öström 39239 wrote:
Mejla deras support, det är löjligt att det inte är så direkt!
Jag har redan haft kunder som haft problem med detta. Mailade och frågade och NE ville ha betalt för att ändra det. Inte standard…
2 april, 2012 kl. 11:19 #141199Anton ADeltagare@Borje 39998 wrote:
Jag har redan haft kunder som haft problem med detta. Mailade och frågade och NE ville ha betalt för att ändra det. Inte standard…
Tur att jag inte valde dem…
2 april, 2012 kl. 11:28 #141201Jimmy OstromDeltagareNej det är dåligt att företag vill ha betalt för sitt arbete;):rolleyes:
@skinza.se 40013 wrote:
Tur att jag inte valde dem…
2 april, 2012 kl. 11:30 #141202Jimmy OstromDeltagareNej visst men hur många minuter pratar man liksom, är det inte standard så förstår jag att dom vill ha betalt. Men jag tror som sagt att det inte handlar om så mycket pengar.
@Borje 39998 wrote:
Jag har redan haft kunder som haft problem med detta. Mailade och frågade och NE ville ha betalt för att ändra det. Inte standard…
2 april, 2012 kl. 12:00 #141208Anton ADeltagare@Jimmy Öström 40016 wrote:
Nej det är dåligt att företag vill ha betalt för sitt arbete;):rolleyes:
Klart att de ska ta betalt för sitt arbete, något som de redan gör
Sedan borde en sådan funktion ingå från början, eller så skulle de fixat den gratis.
Det kallas service2 april, 2012 kl. 12:08 #141212Jimmy OstromDeltagareJag håller helt med dig att detta ska vara standard och allt annat är dåligt!
Men ingen leverantör är felfri eller komplett och skulle dom nästan vara detta hade det kostat 2-4 gånger mer i månadshyra tror jag.
Men jag har inga problem att betala för funktioner och ”gratis” finns tyvärr inte i min värld och för mycket ”gratis” missgynnar bara ett företag och i slutet mig själv som hyr av detta ”gratis” företag.
Vad ska ett företag säga i tingsrätten när man ansöker om KK: Men vi hade riktigt bra service för vi tog knappt något betalt för vårt arbete😮
Kanske lite överdrivit, men du förstår vad jag menar.
@skinza.se 40023 wrote:
Klart att de ska ta betalt för sitt arbete, något som de redan gör
Sedan borde en sådan funktion ingå från början, eller så skulle de fixat den gratis.
Det kallas service2 april, 2012 kl. 12:20 #141214Anton ADeltagare@Jimmy Öström 40027 wrote:
Jag håller helt med dig att detta ska vara standard och allt annat är dåligt!
Men ingen leverantör är felfri eller komplett och skulle dom nästan vara detta hade det kostat 2-4 gånger mer i månadshyra tror jag.
Men jag har inga problem att betala för funktioner och ”gratis” finns tyvärr inte i min värld och för mycket ”gratis” missgynnar bara ett företag och i slutet mig själv som hyr av detta ”gratis” företag.
Vad ska ett företag säga i tingsrätten när man ansöker om KK: Men vi hade riktigt bra service för vi tog knappt något betalt för vårt arbete😮
Kanske lite överdrivit, men du förstår vad jag menar.
Jag förstår vad du menar!
Dock så skulle jag inte kalla sådant arbete för ”gratis”. Jag anser att sådan service ska ingå i priset. Jag betalar hellre lite mer och ser att servicen ingår.
Alla tar hand om sina kunder på olika sätt.Personligen så hatar jag alla extrakostnader som tillkommer, som lika gärna kunde ingått i priset.
Värst i ehandelsbranschen är väl Starweb, som kallas ehandelns Ryanair5 april, 2012 kl. 14:24 #141572BorjeDeltagareJag kan inte bestämma mig för bakgrunden. Ska den vara enfärgad eller ”plottrig” som jag har nu?
Gillar vit, svart eller orange bakgrund om det ska vara enfärgat. Några ideer?
MVH
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.