Startsida › Forum › E-handelsforumet › Feedback & Kritik › Exponera ert företag med hjälp av Tryck | ExpoTryck.se
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 1 månad sedan av Mr Jonas.
-
FörfattareInlägg
-
7 september, 2018 kl. 12:01 #104789ExpoTryck.seDeltagare
Hej!
Vi lanserade i Augusti vår webbutik för exponeringsprodukter, till bl.a kampanjer, event eller mässor.
Webbadress: https://www.expotryck.se
vi erbjuder produkter så som:
- Rollups
- Banderoller
- Mässväggar
- Mässbord
- Beachflaggor
- mm.
Vi söker freedback på vår webbutik: utseende, funktion, lätt att hitta och övrig information, tankar eller funderingar som kan ställa till det för våra kunder. Vi försöker anpassa oss för att göra upplevelsen så smidig och lätt för kunden som möjligt.
Gärna positiv & negativ feedback, vi vill ju som sagt förbättra oss men även veta vad vi gör bra!
12 september, 2018 kl. 23:01 #185639Mr JonasDeltagareHej
Popupp rutan som handlar om Privatpersoner (Ink moms) resp Företag (Ex moms) är den nödvändig för produkterna? Den fick min gamla padda att låsa sig. (Gammal slask Ipad med gammalt OS).När jag ser dina produkter, så vet jag att det är svårsålda produkter. Window of need to sell point är ganska kort o liten, men gör man ett bra jobb så återkommer kunden (Sålde liknande ”flaggor & mässgrejer” ett tag på 90-talet). Tror att du kan vinna en hel del om du försöker att framhäva dig själv i bolaget, istället för att vara anonym.
(Det är alltså lättare att sälja ”Caroline med flaggor” än att sälja ”ExpoTryck med flaggor”).Med vänlig hälsning,
Jonas20 september, 2018 kl. 07:33 #184443ExpoTryck.seDeltagareHej Jonas!
Tack för feedbacken, popup dialogen är nu borttagen.
Vi vänder oss mer mot företag än privatpersoner.Ja, produkterna är svåra att sälja.
Vi gör mycket B2B försäljning där det är mer personligt.
Jag och mina kollegor både ringer & emailar kunder runt om i Sverige.
Dock blir webbutiken svårt att göra personlig mot en person på sådant sätt.Vi vill öka trevligheten på sidan, vi har många besökare men få går igenom med köp.
Detta vill vi självklart öka, vi är bara fundersamma på hur?
Vi kör kampanjer med jämna mellanrum, allt ifrån 10-30% beroende på produkt.
Men kampanjfisket verkar inte ge mycket.Vi har fått väldigt bra feedback, ingen som är missnöjd med varken produkterna eller vår service. När problem har uppstått så har vi gått över berg för våra kunder.
Så min slutgiltiga fråga, vad krävs av webbutiken för att kunder ska göra ett köp(förutom behovet av produkten)? Något som saknas? Är det bra eller dåliga priser? Frakter för höga? Inte tillräckligt med information?
Tack för den feedback, Jonas!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.