Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Emeet – ehandelsträff i stockholm 29e mars
Etiketter: ehandelsträff, emeet, unconference
- Detta ämne har 29 svar, 16 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 9 månader sedan av Katrin Lundgren.
-
FörfattareInlägg
-
28 mars, 2011 kl. 11:39 #121032Joel BDeltagare
Jag och Isabell från Maisstore kommer gärna över för att lyssna och dela åsikter samt tankar.
Intressant träff!
28 mars, 2011 kl. 15:16 #121042GregerADeltagareTyvärr får jag avstå, det är lite för mycket annat just nu.
Ha så trevligt!
28 mars, 2011 kl. 16:34 #121043RikardDeltagareGreger, det var trist att höra. Annars hade det varit en god investering att avsätta tid till detta. Men nästa gång då.
28 mars, 2011 kl. 18:36 #121046NicklasDeltagare@Rikard 17642 wrote:
Greger, det var trist att höra. Annars hade det varit en god investering att avsätta tid till detta. Men nästa gång då.
Alla kan ju inte ingå i ledighets kommittén
28 mars, 2011 kl. 19:52 #121049SekeDeltagareDet ser ut som att jag kan komma på emeet. Kul!
28 mars, 2011 kl. 19:56 #121050MajsanDeltagareVarför har man inte lagt ut information om vart det skall vara, tider och även dagordning här på Ehandel.se? Som sagt va, det har sagts tidigare och sägs nu än en gång att alla har INTE facebook. Finns en hel del VVF (våga vägra Facebook). Eller är det bara jag som är blind?
28 mars, 2011 kl. 20:12 #121051danielanderssonDeltagare@Majsan 17649 wrote:
Varför har man inte lagt ut information om vart det skall vara, tider och även dagordning här på Ehandel.se? Som sagt va, det har sagts tidigare och sägs nu än en gång att alla har INTE facebook. Finns en hel del VVF (våga vägra Facebook). Eller är det bara jag som är blind?
Det finns ingen dagordning, det är ”grejen” med det hela (sen att jag tror att det kommer bli kaos är en annan femma (sorry Rikard))
Från FB:
En unconference öppen för alla etablerade ehandlare som vågar och vill utvecklas. Vi delar erfarenheter, granskar varandras shoppar och spanar in i framtiden. Tillsammans blir våra affärer bättre.
Stolt huvudsponsor är Posten Logistik som bjuder på lokal och kaffe. Övriga kostnader bekostas av deltagarna själva.
OBSERVERA att detta är en s.k unconference dvs att det finns inget fastställt schema eller innehåll utan det skapas och genomförs av deltagarna själva.
11.00 Samling, personliga presentationer, agenda.
12.30 Lunch
13.00 Arbetet fortsätter
15.00 Kaffe. Möte med Postens ehandelsgrupp?
17.30 Sammanfattning, avslut.
19.00 Middag på lämpligt etablissemang?Ta med egen dator och förbered gärna minst en egen punkt som du vill ha upp på agendan. Dagen blir vad vi själva gör den till.
[NYTT] Vi har blivit betydligt fler än vad vi någonsin kunde drömma om (det är även en mängd personer utanför Facebook som anmält intresse) och Postens Internet kommer inte att palla med över 100 personer på samma plats. Ta därför också med mobila bredband eller dylikt som ni kan använda att surfa med om ni önskar uppkoppling! /Magnus
29 mars, 2011 kl. 20:10 #121104danielanderssonDeltagareVille bara tacka alla som var med. Väldigt trevlig tillställning!
Och ja, såklart speciellt tack till de som lade ner sin själ i att anordna det hela
30 mars, 2011 kl. 10:22 #121125Joel BDeltagareVill tacka alla inblandande för en mycket intressant träff!
Från mitt håll uppskattades detta enormt och jag hoppas kunna ge något i gengäld för detta.Tack till alla nyckelpersoner som anordnade träffen och tack för alla intressanta diskussioner. Jag har bloggat lite om träffen och en återkoppling på min personliga blogg med vad vi ansåg om dagen. Vi tyckte marknadsförings-delen skulle vara den mest intressanta för oss, men den fick gärna bli lite bredare om man frågar mig
Vi hade även hoppats på en aktör som var i samma bransch som oss, vilket vi hade lite otur med. Men oj oj oj så nyttig träff!
Ser fram emot nästa!
30 mars, 2011 kl. 14:15 #121127Katrin LundgrenDeltagareJättebra arrangerat, tack för en trevlig dag allihop. Så roligt att träffa på alla er.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.