Startsida › Forum › E-handelsforumet › Ehandelsnytt › Ehandelsnytt #16
- Detta ämne har 11 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 8 månader sedan av
GregerA.
-
FörfattareInlägg
-
23 juni, 2010 kl. 11:57 #94682
Julius Gunnilstam
DeltagareHär kan veckans nyhetsbrev diskuteras och kommenteras.
23 juni, 2010 kl. 12:08 #112182danielandersson
DeltagareÄr vi ensamma om att ha blivit spammade av Eseco?
Är det Klarna som delat med sig av vår emailadress måntro?
23 juni, 2010 kl. 12:39 #112184Katrin Lundgren
Deltagarevi är inte spammade i alla fall:)
23 juni, 2010 kl. 13:56 #112187OlofB
DeltagareHar inte fått ngt spam heller
23 juni, 2010 kl. 15:41 #112188danielandersson
DeltagareDå hatar dom oss helt enkelt
23 juni, 2010 kl. 16:21 #112189GregerA
DeltagareEller så har vi andra vassare spamfilter … :rolleyes:
Det har däremot kommit ett utskick från iphoneshopen.se … o jag som inte har nån iPhone. :p
23 juni, 2010 kl. 16:34 #112191danielandersson
Deltagare@GregerA 7673 wrote:
Eller så har vi andra vassare spamfilter … :rolleyes:
Det har däremot kommit ett utskick från iphoneshopen.se … o jag som inte har nån iPhone. :p
Dang, det som är felet!
Spamma är framtiden, helt klart. Det är så man framstår som seriös. Eller vänta lite här nu.. [klura]
23 juni, 2010 kl. 16:45 #112193Katrin Lundgren
DeltagareSjälv blev jag uppringd till Kodmyran av en säljare på e-butik som tyckte att swecat borde byta butikslösning och att han gärna demonstrerade e-butiks nya lösning….
Jag visste inte vad jag skulle säga, blev helt paff 😮 och funderade på att spela med och få en visning, men besinnade mog och till slut frågade jag om han läst copyrighten längst ner på swecat. Nej sa han. ok sa jag gör det. sedan väntade jag tills poletten skulle trilla ner när han sa, jaha ni kanske inte vill byta lösning. Nej tack sa jag.
så här i efterhand vet jag inte om jag ska skratta åt säljarens klantighet, eller gråta åt att vi är så okända på marknaden.
23 juni, 2010 kl. 16:58 #112195danielandersson
DeltagareUngefär som när härliga Finn.no ringde och frågade om vi ville finnas med där, för att nå ut till norska kunder.
Jag frågade när vi började skicka till Norge. Det kunde han inte riktigt svara på
23 juni, 2010 kl. 20:29 #112199GregerA
Deltagare@Kodmyran 7677 wrote:
…
så här i efterhand vet jag inte om jag ska skratta åt säljarens klantighet, eller gråta åt att vi är så okända på marknaden.Det ringer titt som tätt säljare som säger att vårt telefonabonnemang är för dyrt, och att de kan ge oss jättestora besparingar.
När de väl inser att vi har IP-telefoni så har de plötsligt inte så mycket att erbjuda.
Lär man sig inte att kvalificera sina prospects på säljkurserna nuförtiden?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.