Startsida Forum E-handelsforumet Ehandelsnytt Ehandelsnytt #139 – Tajt med…

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

Eftersom ingen följer mina tydliga regler för dessa trådar är veckans tråd öppen för allt.

challenge_accepted_in_hd_by_crusierpl-d3enbux.png

danielandersson
    Deltagare

Det är fredag, så varför inte ett skratt?
    Bajsattack mot förskola

Tajt nog?

Per Nilsson
    Deltagare

Jag har städat på lagret, lite grann i alla fall.

Tian
    Deltagare

Jag inflikar ett ”Hurra, hurra, hurra!” för Ehandelsnyttmailen som fortsätter komma, fastän jag tyvärr alltför sällan tar mig tid att läsa dem!… (Skämsmössa-på)
    För när jag väl gör det, inser jag att de kommer ifrån någon som faktiskt både bryr sig om oss Ehandel(punktesse)are och som dessutom faktiskt tämligen briljerar på det han gör.
    Skriver Nyhetsbrev.

Så, jag gläds åt min inbox – där samtliga mail sparas kategoriserat, och alltså även dessa guldkorn som således kan glädja mig i de stunder jag önskar.

Sådeså.

FredrikGust
    Deltagare

Borde göra som Per. Har proppfullt med lagerbackar på alla hyllor från golv till tak och nu när lugnet lagt sig borde här städas och arrangeras efter hösten och vinterns verksamhet.

Alltid uppskattat med nyhetsbreven på fredagarna. Trevligt och träffsäkert sammanfattat.

bigfish
    Deltagare

Boken ”dragons den” sucess- from pitch to profit” som jag beställde för några dagar sen anlände idag :) jag hoppas den är bra :)

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.