Startsida › Forum › E-handelsforumet › Ehandelsnytt › Ehandelsnytt #139 – Tajt med…
- Detta ämne har 5 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 7 månader sedan av bigfish.
-
FörfattareInlägg
-
3 maj, 2013 kl. 13:12 #100062Julius GunnilstamDeltagare
Eftersom ingen följer mina tydliga regler för dessa trådar är veckans tråd öppen för allt.
3 maj, 2013 kl. 13:28 #163620danielanderssonDeltagareDet är fredag, så varför inte ett skratt?
Bajsattack mot förskolaTajt nog?
3 maj, 2013 kl. 13:56 #163621Per NilssonDeltagareJag har städat på lagret, lite grann i alla fall.
3 maj, 2013 kl. 17:08 #163627TianDeltagareJag inflikar ett ”Hurra, hurra, hurra!” för Ehandelsnyttmailen som fortsätter komma, fastän jag tyvärr alltför sällan tar mig tid att läsa dem!… (Skämsmössa-på)
För när jag väl gör det, inser jag att de kommer ifrån någon som faktiskt både bryr sig om oss Ehandel(punktesse)are och som dessutom faktiskt tämligen briljerar på det han gör.
Skriver Nyhetsbrev.Så, jag gläds åt min inbox – där samtliga mail sparas kategoriserat, och alltså även dessa guldkorn som således kan glädja mig i de stunder jag önskar.
Sådeså.
3 maj, 2013 kl. 18:39 #163629FredrikGustDeltagareBorde göra som Per. Har proppfullt med lagerbackar på alla hyllor från golv till tak och nu när lugnet lagt sig borde här städas och arrangeras efter hösten och vinterns verksamhet.
Alltid uppskattat med nyhetsbreven på fredagarna. Trevligt och träffsäkert sammanfattat.
3 maj, 2013 kl. 19:44 #163636bigfishDeltagareBoken ”dragons den” sucess- from pitch to profit” som jag beställde för några dagar sen anlände idag jag hoppas den är bra
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.