Startsida › Forum › E-handelsforumet › Ehandelsnytt › Ehandelsnytt #115 – Ehandelsnytt Live!
- Detta ämne har 18 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 1 månad sedan av Parvelito.
-
FörfattareInlägg
-
26 oktober, 2012 kl. 13:56 #154488Jimmy OstromDeltagare
Här kommer lite punkter från mig:
1. Ljudet var rent för lågt oavsett om man hade ljudet max på e-handel.se (eller rutan där man kunde justera detta) och max på sin bärbara dator så var ljudet toklågt. Men med hörlurar var det bra nivå.
2. Ni får knappa lite mindre hårt på era tangentbord nästa gång (måste varit Berra;)). Det hördes tydligt tyvärr.
3. Berra får byta ut till ett bättre = dyrare headset som inte är så mörkt/långt borta i ljudet.
4. Julius får bli lite mer varm i kläderna när du pratar live (du har en så fin skånska som bryter igenom ibland, så du får inte vara nervös för alla ÄLSKAR en äkta Skåning!).
Jag älskade detta!
Helt klart en stående punkt varje fredag tycker jag, kanske till och med vid 14.00 tiden istället? Jag kommer sitta klistrad i alla fall oavsett tid och dag (det kan man göra när man i KK;))
26 oktober, 2012 kl. 14:04 #154489Julius GunnilstamDeltagare@Jimmy Öström 54639 wrote:
Här kommer lite punkter från mig:
1. Ljudet var rent för lågt oavsett om man hade ljudet max på e-handel.se (eller rutan där man kunde justera detta) och max på sin bärbara dator så var ljudet toklågt. Men med hörlurar var det bra nivå.
2. Ni får knappa lite mindre hårt på era tangentbord nästa gång (måste varit Berra;)). Det hördes tydligt tyvärr.
3. Berra får byta ut till ett bättre = dyrare headset som inte är så mörkt/långt borta i ljudet.
4. Julius får bli lite mer varm i kläderna när du pratar live (du har en så fin skånska som bryter igenom ibland, så du får inte vara nervös för alla ÄLSKAR en äkta Skåning!).
Jag älskade detta!
Helt klart en stående punkt varje fredag tycker jag, kanske till och med vid 14.00 tiden istället? Jag kommer sitta klistrad i alla fall oavsett tid och dag (det kan man göra när man i KK;))
Jag är sjuk tyvärr vilket nog påverkade lite. Men visst jäkligt ovarm i kläderna också
Ljudet var först för lågt och när jag höjde var det för högt. Svårt med nivån. Men ska kolla på det!
Berra kör kvalitetslurar från Deltaco såklart, där finns inget att klaga på
Tack för feedback iaf och att du gillade det… även om det var lite oputsat denna gång.
26 oktober, 2012 kl. 14:12 #154490JoelDeltagareHur lyssnar man efteråt?
26 oktober, 2012 kl. 14:15 #154491Julius GunnilstamDeltagare26 oktober, 2012 kl. 14:40 #154492RikardDeltagareBerras headset finns att köpa för 29 kronor på parvelito.se!
Alltså detta var ett test, jag körde med micen på macbooken, när Dan ser storheten i det här kommer han investera duktigt i ljudstudios.
26 oktober, 2012 kl. 14:50 #154493Jimmy OstromDeltagareHe he ja det är nog så med berras headset:p
Julius hade bäst ljud men du hade med bra ljud ansåg jag, så den micen kan du fortsätta med.
Det flög förbi en fågel här nere i Torrevieja nyss som avslöjade att Berra beställt ett nytt headset. Skulle visst vara Deltaco ++:rolleyes:
@Rikard 54643 wrote:
Berras headset finns att köpa för 29 kronor på parvelito.se!
Alltså detta var ett test, jag körde med micen på macbooken, när Dan ser storheten i det här kommer han investera duktigt i ljudstudios.
26 oktober, 2012 kl. 14:51 #154494Per NilssonDeltagareLjudet är jättebra. Lyssnar på laptop och inga problem.
26 oktober, 2012 kl. 15:04 #154495Richie72DeltagareStort grattis till en grym podcast. Jag hade inte heller något problem med ljudet.
Jag gillade upplägget och tyckte ni höll det på en bra och intressant nivå hela podcasten igenom.Men jag hoppas ni lägger det som en podcast man kan prenumerera på eller att ni har någon kanal eller liknande så man vet var podcasten finns när man ska lyssna.
Jag ser fram emot nästa fredags podcast.
Bra jobbat.
/Richard
26 oktober, 2012 kl. 15:45 #154497 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.