Startsida › Forum › E-handelsforumet › Ehandelsnytt › Ehandelsnytt #106 – En E-handelsresa…
- Detta ämne har 9 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 5 månader sedan av Per Nilsson.
-
FörfattareInlägg
-
10 augusti, 2012 kl. 13:04 #98585Julius GunnilstamDeltagare
Massor av Intervjuer bjuder vi på denna vecka
10 augusti, 2012 kl. 13:33 #150149Richie72DeltagareFinns det någon länk till brevet?
10 augusti, 2012 kl. 13:37 #150150Julius GunnilstamDeltagare@Richie72 49812 wrote:
Finns det någon länk till brevet?
NEJ! Man måste prenumerera på Ehandelsnytt.
kolla din pm.
10 augusti, 2012 kl. 14:18 #150154Per NilssonDeltagareE-tripparna måste börja leverera lite intressanta inslag snart.
Tyvärr så dissade de en av Sveriges, om inte Nordens eller till och med Skandinaviens mest intressanta e-handlare när de var i Stockholm.
Ska e-trip blir bra och intressant eller ska det förvandlas till ytterligare en tråkig e(go)-tripp?
(jamen skit i att läsa och följa den då om du inte är intresserad, kanske ni tänker då..)
10 augusti, 2012 kl. 18:09 #150159Richie72Deltagare@Per Nilsson 49817 wrote:
Tyvärr så dissade de en av Sveriges, om inte Nordens eller till och med Skandinaviens mest intressanta e-handlare när de var i Stockholm.
Jag var bortrest då så det blev inget om stödstrumpor och butik21, men kul att du Per tänker på mig i de banorna:D
10 augusti, 2012 kl. 21:50 #150166Per NilssonDeltagareDet här är vad du gick miste om
http://www.ehandel.se/forum/off-topic/4844-e-trip-says-hello.html
@Richie72 49822 wrote:
Jag var bortrest då så det blev inget om stödstrumpor och butik21, men kul att du Per tänker på mig i de banorna:D
10 augusti, 2012 kl. 22:40 #150167FredrikGustDeltagareSkulle väl tro att etrip missar de norra delarna av landet, särskilt Bodens mest upplysta e-handlare för den som söker lite vardags-lux, men inte blir jag LEDsen för det utan publicerar min egen konkurrerande kanal där jag presenterar Verbatims nya produktserie för konsumentmarknaden i min youtubekanal. Inte riktigt lika mycket dialog där dock…
Kul att se de intervjuer ni lagt upp. Upptäckte även videon om roligaprylar som var rätt underhållande!
11 augusti, 2012 kl. 04:19 #150168GregerADeltagare@FredrikGust 49831 wrote:
Skulle väl tro att etrip missar de norra delarna av landet, särskilt Bodens mest upplysta e-handlare för den som söker lite vardags-lux, men inte blir jag LEDsen för det utan publicerar min egen konkurrerande kanal där jag presenterar Verbatims nya produktserie för konsumentmarknaden i min youtubekanal. Inte riktigt lika mycket dialog där dock…
Kan du bara locka med en LED-belyst badtunna och lite kallt att dricka så kommer de nog …
13 augusti, 2012 kl. 10:40 #150254RikardDeltagareVi var upp till Gävle i år. Bland annat besökte vi Partykungen (den filmen har inte kommit upp ännu). Nästa år får vi kanske sikta på Norrland om vi hittar tillräckligt många ehandlare norr om Sundsvall bara?
13 augusti, 2012 kl. 11:08 #150258Per NilssonDeltagareBra film! Ser riktigt seriöst ut. Jag gillar den. Mycket professionellt och personligt .
Kontrar med min egen eminenta YouTube-kanal
@FredrikGust 49831 wrote:
Skulle väl tro att etrip missar de norra delarna av landet, särskilt Bodens mest upplysta e-handlare för den som söker lite vardags-lux, men inte blir jag LEDsen för det utan publicerar min egen konkurrerande kanal där jag presenterar Verbatims nya produktserie för konsumentmarknaden i min youtubekanal. Inte riktigt lika mycket dialog där dock…
Kul att se de intervjuer ni lagt upp. Upptäckte även videon om roligaprylar som var rätt underhållande!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.