Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Ehandels Ryanair…
- Detta ämne har 134 svar, 18 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 6 månader sedan av cropverktyget.
-
FörfattareInlägg
-
27 april, 2012 kl. 18:33 #143877Per NilssonDeltagare
@pyhobby 42913 wrote:
Säljer ni också dåligt idag? Känns som det gått åt många timmar till denna tråden:)
P.s.
Måste säga att det är ett sundhetstecken att man kan se en sådan här diskussion utan en massa personliga övertramp, det brukar ofta spåra ur, men detta sköter ni snyggt. (om ni nu spårat ordentligt undertiden jag skrev mitt inlägg så må det vara hänt;))Jag har redan tagit min månadsbudget med råge och då har den lååånga lönehelgen knappt börjat
Vi håller oss i skinnet
27 april, 2012 kl. 18:35 #143878Anton ADeltagare@pyhobby 42913 wrote:
Säljer ni också dåligt idag? Känns som det gått åt många timmar till denna tråden:)
Det finns uppenbarligen en mängd webbutiksägare som kan tänka sig att betala höga summor för sin butik, annars hade den aktuella leverantören inte funnits kvar, i alla fall inte med dagens prisstrategi.
Det är säkert inte så att Jetshop döljer dessa kostnader när man skriver sitt avtal, men som liten och färsk webbutiksägare är det inte det första man kikar efter när man skaffar butik. Vissa gör det säkert, jag gjorde det inte i alla fall.
Så här i efterhand kan jag bara konstatera att jag hamnade hos en leverantör med bra priser på nya funktioner. Men om jag inte hade gjort det så tror jag säkert jag hade köpt till någon funktion i alla fall trots priset. Dock hade man ju aldrig blivit riktigt bekväm och nöjd med sin leverantör om man känt att man betalat överpriser.
P.s.
Måste säga att det är ett sundhetstecken att man kan se en sådan här diskussion utan en massa personliga övertramp, det brukar ofta spåra ur, men detta sköter ni snyggt. (om ni nu spårat ordentligt undertiden jag skrev mitt inlägg så må det vara hänt;))Diskutera och argumentera är något man absolut ska göra. Alla har ju olika åsikter
Jag säger som Per, vi håller oss i skinnet!27 april, 2012 kl. 18:35 #143879Jimmy OstromDeltagareHe he skriv nu inte för mycket, det finns säkert ”något skit här och var”:p;)
@Per Nilsson 42914 wrote:
Det finns inga särskrivningar eller felstavningar i någon av Jimmys butiker.
27 april, 2012 kl. 18:36 #143880Per NilssonDeltagare@skinza.se 42915 wrote:
Det är möjligt. Men många förstår ju inte att de särskriver…
Nä det gör det med största sannolikhet inte. Han särskriver nog inte heller, det gick förmodligen bara lite snabbt när han skrevVad jag menar är att man inte ska skriva produkttexter och avtalstexter om man inte behärskar språket till 100 procent (eller 99 procent som i mitt fall) i skrift.
Självklart måste man ha självinsikt för att fatta att man inte är bäst på en sak. Självinsikt är tyvärr sällsynt i dag.
27 april, 2012 kl. 18:36 #143881Jimmy OstromDeltagareHe he he he
@pyhobby 42913 wrote:
Säljer ni också dåligt idag? Känns som det gått åt många timmar till denna tråden:)
27 april, 2012 kl. 18:37 #143882Anton ADeltagare@Per Nilsson 42919 wrote:
Vad jag menar är att man inte ska skriva produkttexter och avtalstexter om man inte behärskar språket till 100 procent (eller 99 procent som i mitt fall) i skrift.
Självklart måste man ha självinsikt för att fatta att man inte är bäst på en sak. Självinsikt är tyvärr sällsynt i dag.
You got a point!
27 april, 2012 kl. 18:37 #143883Per NilssonDeltagare@Jimmy Öström 42918 wrote:
He he skriv nu inte för mycket, det finns säkert ”något skit här och var”:p;)
Det tvivlar jag på 😎
27 april, 2012 kl. 18:37 #143884Jimmy OstromDeltagare27 april, 2012 kl. 18:39 #143885Katrin LundgrenDeltagare@tonys 42911 wrote:
Med ett bra modulärt system så bör inte såna fel uppstår eller så rensas de bort av systemet.
Ja , en designmall kan sabbas av ett blanksteg kanske, men backup finns att åter till.
På egen risk (lite) men support bör finnas. (?)Jag tror du missförstod, visst kan du lägga på en backup men det tar tid att göra och har du ett hundratal kunder som inte kan koda och ska ha hjälp så får du lägga mycket tid på att lägga tillbaka backuper…därför så är det bra om kunden åtminstonde förstår att vi inte ansvarar för fel som uppstår och att de gör ändringen på egen risk
27 april, 2012 kl. 18:42 #143886Katrin LundgrenDeltagareFör att svara på frågan tidigare, säljer som sjutton just nu, april harvarit fantastisk
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.